Usersamantapal
Vieša
Pranešti

UAB "Maxima" prekių kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas

Gerb. respondente,

Beveik visi iš mūsų einame į parduotuvę nusipirkti būtinų dalykų ir neįsivazduojame savo gyvenimo be to. Juk įprasta užsukti į parduotuvę, kuri dažnai patraukia savo gausia prekių pasiūla. Didžiulis pasirinkimas verčia rinktis prekes netik pagal kokybę, bet ir pagal prieinamą kainą. Taip pat įtakos turi ir parduotuvės pavadinimas.

 

Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti UAB „Maxima“ klientų (tiriamoji grupė nuo 16 m.) nuomonę apie prekių kokybę, todėl tikimės nuoširdaus Jūsų bendradarbiavimo. Ačiū!

Jūsų lytis:
Jūsų amžiaus grupė:
Jūsų socialinė padėtis:
Kiek vidutiniškai pinigų skiriate apsipirkimui UAB "Maxima" parduotuvėse?
Kaip dažnai lankotės UAB "Maxima" parduotuvėse?
Kokias prekes dažniausiai perkate UAB "Maxima"?
Ar yra tekę nusivilti prekių kokybe?
Ar akcijos bei išpardavimai turi įtakos Jūsų apsipirkimui UAB "Maxima"?
Ar tenkina prekės kainos ir kokybės santykis?
Ar esate patenkinti paslaugų ir prekių kokybe UAB "Maxima", kaip dažnai?
Ar esate patenkinti darbuotojais, jų konsultavimu ir aptarnavimu, kaip dažnai?
Ar esate nusipirkę nekokybišką prekę UAB "Maxima"?
Kaip sužinote apie naujienas ar akcijas UAB "Maxima" parduotuvėse?
Kaip vertinate UAB "Maxima" veiklą?
Ar UAB "Maxima" kainos Jums prieinamos?
Ar yra tekę grąžinti nekokybišką prekę UAB "Maxima" parduotuvėjė?
Kaip manote, ar visada kaina atitinka kokybę UAB "Maxima"?
Ar jūsų apsipirkimo vietą įtakoja UAB "Maxima" ženklas?
Ar rekomenduotumėte apsipirkti UAB "Maxima" parduotuvėse kitiems?
Ką norėtumėte pakeisti UAB "Maxima" parduotuvėse?