UAB „Maxima LT“ vartotojų informacinių poreikių reklamoje internete tyrimas

Laba diena! Aš esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos fakulteto studentė. Tyrimo tikslas - išanalizuoti UAB „Maxima LT“ vartotojų informacinius poreikius bei įmonės esamą reklamą internete. Tyrimo rezultatai bus panaudojami kursiniame ir baigiamajame darbe. Pildymo instrukcija: pažymėti vieną ar kelis teisingus atsakymus. Apklausa užtruks 5 min. Ačiū už atsakymus!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokiame prekybos centre dažniausiai apsiperkate? ✪

2. Ar pastebite "Maxima" reklama internete? ✪

3. Kokį poveikį Jums daro "Maxima" prekybos centro reklamos internete? ✪

Galimi keli atsakymai

4. Kur daugiausiai matėte ar girdėjote "Maxima" prekybos centro reklamą? ✪

5. Kaip dažnai lankotės www.maxima.lt tinklalapyje?

6. Kokiu tikslu lankotės www.maxima.lt tinklalapyje? ✪

7. Kas labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti "Maxima" prekybos centruose? ✪

8. Kaip vertinate Maxima reklamą internete? ✪

Įvertinkite 5 balų sistemoje

9. Kaip vertinate prekybos centro "Maxima" reklamą internete, palyginus su jos konkurentais ("IKI", "Norfa", "Rimi") ✪

10. Kaip Jūs manote, kurie iš žemiau pateiktų kriterijų yra svarbiausi, kuriant prekybos centro "Maxima" reklamą internete? ✪

Galimi keli atsakymai

11. Kuris kriterijus geriausiai apibūdina prekybos centro "Maxima" reklamas? ✪

12. Kurie kriterijai geriausiai apibūdina efektyvią reklamą internete? ✪

Galimi keli atsakymai

13. Ką peržiūrite apsilankę www.maxima.lt tinklalapyje? ✪

Galimi keli atsakymai

14. Jeigu aukščiau pateiktame klausime pasirinkote "Kita", nurodykite tuščiame langelyje atsakymą

15. Kur dažniausiai papildomai ieškote informacijos apie "Maxima" prekybos centrą? ✪

16. Jūsų lytis? ✪

17. Jūsų amžius? ✪

18. Jūsų šeimyninė padėtis?

19. Jūsų socialinė padėtis? ✪