UAB "MAXIMA LT" vartotojų elgsenos vertinimas

Tyrimą atlieka Kauno Kolegijos, Vadybos ir ekonomikos fakulteto, Maisto pramonės ir prekybos vadybos katedros, pardavimų vadybos studijų programos studentas.

Tyrimo tikslas išsiaiškinti kokie vartotojų elgsenos veiksniai lemią pasirinkimą apsipirkinėti UAB „MAXIMA LT“ tinkle.

Jūsų nuomonė mums labai svarbi. Tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant dalyko „Vartotojų elgsena“ savarankišką darbą.

Asmeniškumą garantuojame.

1. Ar apsipirkinėjate prekybos centruose?

2. Jeigu taip, ar dažnai?

3. Kokiuose prekybos centruose dažniausiai lankotės?

Kitas variantas

  1. Silas
  2. Šilas
  3. Silas
  4. Aibe, molupis

4. Kokie veiksniai jums svarbiausi renkantis prekybos centrą?

5. Ar lankotės UAB “MAXIMA LT” parduotuvėje?

6. Jeigu taip, ar dažnai?

7. Kaip vertinate UAB “MAXIMA LT” siūlomas paslaugas pagal tam tikrus kriterijus?

8. Kodėl nesilankote UAB "MAXIMA LT" ?

Kita (Įrašykite savo variantą).

  1. Lankausi
  2. Lankausi
  3. Lankausi

9. Kiek pinigų išleidžiate apsipirkinėjimui prekybos centruose per mėnesį?

10. Kokia jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?

12. Jūsų padėtis?

13. Jūsų mėnesio pajamos?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą