UAB Maxima aptarnavimo kokybės įvertinimas ir tobulinimo galimybės

Gerbiamas UAB Maxima kliente,Esu Vilniaus verslo kolegijos studentas šiuo metu rengiu referatą, kviečiu Jus dalyvauti apklausoje apie UAB Maxima aptarnavimo kokybę. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi, nes tikslas yra išanalizuoti teikiamas paslaugas ir užtikrinti geriausią klientų aptarnavimo patirtį.

Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Jūsų atsakymai bus naudojami tik statistiniais tikslais ir nebus atskleidžiami jokioms trečiosioms šalims.

Apklausa užtruks apie 10 minučių. Atsakykite į visus klausimus kuo tiksliau ir nuoširdžiau.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius ✪

Jūsų Lytis ✪

Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

Kokios yra Jūsų mėnesinės pajamos? ✪

Kaip dažnai apsiperkat „MAXIMA“ parduotuvėse? ✪

Kokią sumą vidutiniškai išleidžiate vieno apsipirkimo metu? ✪

Kaip vertinate UAB ,,Maxima“ bendrą klientų aptarnavimo patirtį? ✪

Ar manote, kad ,,Maxima“ darbuotojai turi pakankamai informacijos apie siūlomas prekes ir paslaugas? ✪

Kaip dažnai patiriate ilgus laukimo laikus kasose arba aptarnavimo taškuose ,,Maxima“? ✪

Laukdami savo eilės prie kasos kokias emocijas patiriate? ✪

Kaip vertinate ,,Maxima“ technologinę aplinką, įskaitant kasos sistemas. ✪

Ar manote, kad ,,Maxima“ efektyviai sprendžia nesklandumus su kuriais susidūrė klientai? ✪

Ar pastebėjote kokių nors veiksnių, kurie trukdo ,,Maxima“ optimaliam klientų aptarnavimui? ✪

Ar manote, kad ,,Maxima“ atsižvelgia į klientų nuomonę ir pasiūlymus? ✪

Ar jums kada nors teko susidurti su netinkamu darbuotojų elgesiu? ✪

Jei taip, parašykite kokią tai buvo problema

Ar pastebėjote kokių nors pastaruoju metu įvykusių pokyčių parduotuvėse ,,Maxima“, kurie pagerino arba pablogino klientų aptarnavimą? ✪

Įvertinkite ar ,,Pc Parduotuvė X“ darbuotojai aptarnauja pagal šios punktus ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuDalinai sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Darbuotojai su šypsena pasitinka klientus
Darbuotojai yra pilnai įsitraukia į pokalbį jums prireikus
Atidžiai išklauso kliento klausimus ir geranoriškai padeda juos spręsti
Aptarnauja greitai ir kokybiškai
Neskubina klientus
Pokalbį baigia atsisveikindami

Kaip vertinate ,,Maxima“ parduotuvėse teikiamas paslaugas (pvz., informacijos teikimas, pagalba rasti prekes)? ✪

Ar pastebėjote, kad parduotuvėse ,,Maxima“ parduotuvėse yra nepakankamai darbuotojų? ✪

Ką, jūsų nuomone, ,,Maxima“ turėtų patobulinti, kad pagerėtų klientų aptarnavimo kokybė? ✪