UAB ,,Leroy“ įmonės reklamos priemonių tyrimas

Sveiki, gerb. respondente. Esu Judita Paalksnytė, Lietuvos verslo kolegijos paskutinio kurso studentė ir rašau baigiamąjį darbą tema – UAB ,,Leroy“ reklamos priemonių analizė. Šiuo metu atlieku UAB ,,Leroy“ įmonės reklamos priemonių tyrimą, siekiant nustatyti bei išanalizuoti UAB ,,Leroy“ reklamos priemones bei jų veiksmingumą. Šiam tyrimui yra iškelta hipotezė, jog UAB ,,Leroy“ naudoja pakankamas bei tinkamas reklamos priemones išsikeltiems tikslams pasiekti, todėl, mielas respondente, esi man reikalingas, siekiant šią hipotezę patvirtinti arba paneigti. Apklausa yra pilnai anoniminė, todėl Jūsų pateikti duomenys bus naudojami apibendrintai baigiamajame darbe. Ačiū už Jūsų brangų laiką!

1.Jūsų amžius:

2. Ar galite patvirtinti teiginį, kad reklama yra viena iš neasmeninės komunikacijos formų, kuri dažniausiai yra apmokama ir skirta įtikinti bei paveikti tikslinę auditoriją tam tikrais tikslais?

3.Išvardinkite Jums žinomas reklamos priemones.?

    …Daugiau…

    4. Kokios tipo reklamas labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (Galimi keli atsakymo variantai).

    Kita:

      …Daugiau…

      5. Įvertinkite reklamai būdingus elementus, kurie atkreipia Jūsų dėmesį balais nuo 1 iki 5 (1 – visiškai neatkreipia, 5 – itin atkreipia).

      6. Ar Jums daro įtaką šios reklamos priemonės? (1 – visiškai nedaro, 5 – itin daro).

      7. Kokioje srityje veikia UAB ,,Leroy“?

      8. Iš kur sužinojote apie UAB ,,Leroy“ siūlomas prekes ar paslaugas?

      Kita:

        …Daugiau…

        9. Ar esate matę/įsiminę UAB ,,Leroy“ reklamą?

        10. Ar dažnai matote UAB ,,Leroy“ reklamą?

        11. Kur pastebėjote UAB ,,Leroy“ reklamas?

        Kita:

          …Daugiau…

          12. Ar UAB ,,Leroy“ reklama paskatino Jus įsigyti jų teikiamų produktų/paslaugų?

          Kita:

            …Daugiau…

            13. Įvertinkite UAB ,,Leroy“ įtaką Jūsų apsipirkimui balais nuo 1 iki 5 (1 – visa neįtakojo; 5 – itin įtakojo).

            14. Ar manote, jog pakanka UAB ,,Leroy“ reklamos?

            15. Kokių tikslų, Jūsų nuomone, UAB ,,Leroy“ siekia reklamuodama savo prekes/paslaugas?

            16. Ar manote, jog UAB ,,Leroy“ naudoja tinkamas reklamos priemones tikslinės auditorijos dėmesiui atkreipti?

            17. Jūsų nuomone, kur UAB ,,Leroy“ naudojamos reklamos priemonės yra efektyviausios?

            Kita:

              …Daugiau…

              18. Ar galite įvardinti, kuri reklamos priemonė strategiškai yra naudingiausia viešinant UAB ,,Leroy“?(jai galit įvardinkit jas).

                …Daugiau…

                19. Kas labiausiai pritraukia Jūsų dėmesį UAB ,,Leroy“ reklamos priemonėse?

                20. Jeigu į 10 klausimą atsakėte ,,iš dalies“ arba neigiamai, ką siūlytumėte keisti, kokias reklamos priemones naudoti, kokių veiksmų imtis, siekiant atkreipti kuo platesnės auditorijos dėmesį?

                  …Daugiau…
                  Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą