UAB ,,Kuehne + Nagel‘‘ klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Gerbiamas kliente,

Esu įmonės ,,Kuehne + Nagel‘‘ vadybininkė Evelina Kolent. Šiuo metu dirbu ir mokausi, todėl atlieku tyrimą apie klientų aptarnavimo kokybės vertinimą šioje įmonėje. Tyrimo metu surinkti anketos duomenys bus anonimiški, apibendrinti ir naudojami moksliniam darbui apie klientų aptarnavimo kokybės gerinimą.

Kviečiu atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek kartų per metus naudojatės įmonės paslaugomis?

2. Įvertinkite įmonės pasitikėjimą formuojančius veiksnius nuo 1-5 balų skalėje. (1 - visiškai nepasitikiu, 5 – Labai pasitikiu)

1- visiškai nepasitikiu
5- labai pasitikiu

3. Ar suteikta įmonės paslauga tenkina jūsų lūkesčius?

4. Ar įmonės darbuotojai greitai reaguoja į iškilusias problemas ir ar noriai padeda jas spręsti?

5. Įvertinkite darbuotojų įsitraukimą ir kompetenciją sprendžiant iškilusius klausimus nuo 1-5 balų skalėje. (1 – visiškai netinkama, 5 – visiškai tinkama)

1 – visiškai netinkama
5 – visiškai tinkama

6. Įvertinkite darbuotojų dėmesį ir elgesį su klientu, atskiruose aptarnavimo etapuose nuo 1-5 balų skalėje. (1 – labai blogas, 5 – labai geras)

1 – labai blogas
5 – labai geras

7. Ar yra jaučiamas individualus dėmesys ir rūpestingumas iš įmonės darbuotojų?

8. Norint užtikrinti nuolatinį paslaugos kokybės gerinimą, į kokius veiksnius įmonė turėtų atkreipti didžiausią dėmesį? Įvertinkite nuo 1- 5 balų skalėje. (1 –nereikšminga, 5 – labai reikšminga)

1 – nereikšminga
5 – labai reikšminga

9. Ar jus tenkina įmonės galimybė stebėti krovinio buvimo vietą realiu laiku?

10. Renkantis ekspedicinę įmonę, ar jums yra svarbūs klientų atsiliepimai?

11. Ar jums daro įtaką įmonės aplinka ir interjeras?

12. Ar jums svarbi įmonės darbuotojo išvaizda?