UAB “KLAIPĖDOS DURBĖ” DARBUOTOJŲ APKLAUSOS ANKETA
ORGANIZACIJŲ VALDYMAS KRIZĖS LAIKOTARPIU“. Šios anketos tikslas – ištirti, koks yra krizių valdymas organizacijose.
Maloniai prašome Jūsų dalyvauti tyrime. Garantuojame atsakymų konfidencialumą, duomenys ataskaitoje bus pateikti tik apibendrinti. Prašome pažymėti Jūsų nuomone labiausiai atitinkantį variantą (pažymėkite x) arba įrašykite savo atsakymą
Kaip Jūs suprantate krizės apibrėžimą?
2. Kaip Jūs manote, kokios yra krizės organizacijose priežastys?
3. Kokia Jūsų manymu, yra išorinės organizacijos aplinkos svarba?
4. Kokios Jūsų manymu, yra vidinės organizacijos priežastys, sukeliančios organizacijos krizę?
5. Ar sutinkate su teiginiu, kad krizė – tai, iš vienos pusės, sunkus išbandymas organizacijai, iš kitos pusės tai galimybė parodyti stipriąsias organizacijos puses?
6. Kiek aktualus krizių valdymas Lietuvos organizacijose?
7. Jūsų nuomone, ar Lietuvos įmonės ruošia krizių valdymo planus?
8. Kaip manote, kas būdinga organizacijos krizės valdymui?
9. Kokie yra svarbiausi žingsniai ištikus organizacijos krizę?
10. Kokios yra organizacijos klaidos krizės metu?
11. Ar labai pasikeitė Jūsų gyvenimas, kai darbovietė, kurioje dirbote susidūrė su sunkumais?
Jūsų nuomone, ar darbuotojai turi būti įtraukti į krizės valdymo procesą? (Argumentuokite)
- butinai. juk darbuotojai yra organizacijos dalis ir jie privalo zinoti esama situacija
- ne, tai tik vadovu reikalas
- Taip, nes kiekvienas darbuotojas turi teise bent minimaliai buti supazindintas su esama situacija organizacijoje
- taip, nes krizes atveju darbuotojai taip pat privalo suprasti esama situacija
- taip, nes abipusis pasitikejimas organizacijoje veikia teigiamai
- vadovas turi suteikti informacija apie esama krize ir galimybe ja valdyti
- taip, nes darbuotojai zino, kaip vyksta gamyba, zino visas proceso grandis. tode; gali duoti vertingu patarimu
- greiciau gali suzinoti apie tolimesnius veiksmus, taip pat vyksta darbuptoju bendradarbiavimas
- taip
- ne, nes perdaug skirtingos darbuotoju nuomones ir bus sunku rasti tinkama kompromisa bet kuriuo klausimu