UAB "Keliauju" produktų pardavimo didinimas internetinėmis rinkodaros priemonėmis

Esu Vilniaus Kolegijos tarptautinio verslo studijų programos studentas, šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema – UAB ,,Keliauju” prekės ženklo pardavimo didinimas elektroninėje erdvėje.


Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, kurios internetinės priemonės yra laikomos efektyviausiomis prekės ženklo pardavimo didinimui.


Apklausa yra anoniminė ir užpildymas turėtų užtrukti ne ilgiau 4 minučių. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniais tikslais, siekiant apibendrinti tyrimo rezultatus.


Dėkoju iš anksto už Jūsų laiką ir įnašą į mano baigiamojo darbo tyrimą. 


Linkiu geros dienos ir iš anksto dėkoju už Jūsų dalyvavimą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Jūsų lytis:

2.Jūsų amžius:

3.Jūsų socialinė padėtis:

4.Ar Jums prekės ženklas "Keliauju" yra žinomas?

5.Kokiais kanalais sužinojote apie prekės ženklą "Keliauju"?

6.Koks turinys skatina jus įsitraukti į tam tikrą prekės ženklo paskyrą socialiniuose tinkluose?

7.Ar Jums svarbus prekės ženklo populiarumas renkantis paslaugas ar prekes?

8.Kurios internetinės rinkodaros priemonės Jus skatina įsigyti prekes ar paslaugas?

9.Kuri reklamos forma internete jums atrodo labiausiai patraukli, norint įsigyti prekes ar paslaugas?

10.Ar Jus paskatina įsigyti prekes ar paslaugas, kurias rekomenduoja nuomonės formuotojai "Instagram" platformoje?

11.Kokie faktoriai labiausiai veikia Jūsų sprendimą pirkti internetu?

Labai svarbusSvarbusNeturi didelės reikšmės
Kaina
Patogumas
Produktų pasirinkimas
Gairės sukurtos klientams
Aptarnavimas po įsigyjimo