UAB "Keliauju" produktų pardavimo didinimas internetinėmis rinkodaros priemonėmis
Esu Vilniaus Kolegijos tarptautinio verslo studijų programos studentas, šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema – UAB ,,Keliauju” prekės ženklo pardavimo didinimas elektroninėje erdvėje.
Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, kurios internetinės priemonės yra laikomos efektyviausiomis prekės ženklo pardavimo didinimui.
Apklausa yra anoniminė ir užpildymas turėtų užtrukti ne ilgiau 4 minučių. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniais tikslais, siekiant apibendrinti tyrimo rezultatus.
Dėkoju iš anksto už Jūsų laiką ir įnašą į mano baigiamojo darbo tyrimą.
Linkiu geros dienos ir iš anksto dėkoju už Jūsų dalyvavimą!
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui