UAB „Kauno Jiesia“ vartotojų elgsenos vertinimas

Gerb, Respondente, esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo studijų programos I kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas įvertinti vartotojų elgsenai įtaką darančių išorės ir vidaus veiksnių poveikį pirkimo procese. Visi atsakymai į kiekvieną klausimą yra labai svarbūs. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti vartotojų elgsenos modulio savarankiškam darbui.

Iš anksto dėkoju.

UAB „Kauno Jiesia“ vartotojų elgsenos vertinimas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų šeimyninė padėtis:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų grynosios pajamos:

Ar Jums svarbus porceliano gaminių prekės ženklas?

Ar Jums svarbu, kad porceliano gaminys buvo pagamintas Lietuvoje?

Ar pardavėjo-konsultanto patarimai turi įtakos Jūsų sprendimui pirkti porceliano gaminius?

Ar reklama daro įtaką Jūsų sprendimui pirkti UAB „Kauno Jiesia“ porceliano gaminius?

Ar prieš perkant porceliano gaminius pasitariate su šeimos nariais (žmona/vyru, vaikais (jei turite), tėvais/seneliais, broliais/seserimis)?

Kokia UAB „Kauno Jiesia“ porceliano gaminių ypatybė Jus skatina atlikti pirkimą? (galite pasirinkti kelis variantus)

Kas paskatino pirkti UAB „Kauno Jiesia“ porceliano gaminius?

Jūsų sprendimas perkant porceliano gaminius yra:

Ar rekomenduotumėte UAB „Kauno Jiesia“ porceliano gaminius savo draugams ir artimiesiems?

Kuris iš žemiau pateiktų variantų Jus paskatintų pakartotiniai pirkti UAB „Kauno Jiesia“ porceliano gaminius?