UAB „EUROVAISTINĖS“ ORGANIZACIJOS KOMUNIKACIJA

Sveiki, esame Kauno Kolegijos antro kurso studentės. Atliekame tyrimą apie UAB „Eurovaistinės“ organizacijos komunikaciją.
Šiuo tikslu apklausdami žmones norime ištirti organizacijos komunikaciją skaitmeninėje erdvėje.
Anketa, kuri pateikiama yra anoniminė, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia.
Prie kiekvieno klausimo, pasirinkite Jums tinkamą variantą ir pažymėkite.
Dėkojame už atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Jūsų socialinė padėtis: ✪

Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

Kur dažniausiai stebite naujienas? ✪

Ar žinote Eurovaistinę? ✪

Ar domitės Eurovaistinės naujienomis? ✪

Kur dažniausiai stebite Eurovaistinės naujienas? (Atsakiusiems taip ir kartais)

Per kokias internetines svetaines pastebite Eurovaistinės naujienas?

Ar lankotės Eurovaistinėje? ✪

Ar naudojatės Eurovaistinės pateiktais pasiūlymais ir nuolaidomis, kuriuos pamatote skaitmeninėje erdvėje?

Ar pakankamas Eurovaistinės informacijos kiekis apie pateikiamas nuolaidas ir pasiūlymus?

Ar įvairūs viešinami postai, nuolaidos ir pasiūlymai turi įtakos jūsų apsipirkimui ir apsilankymo dažnumui?

Kas jus paskatintų dažniau apsipirkti Eurovaistinė?

Kodėl nesidomite Eurovaistinės naujienomis? (Atsakiusiems ne)

Ar teko pastebėti neetišką Eurovaistinės elgesį skaitmeninėje erdvėje?  ✪

Koks neetiškas elgesys tai buvo? (Atsakiusiems taip)