UAB „Ermitažas“ reklamos priemonių poveikis vartotojų elgsenai

Gerbiami respondentai,

 esu Utenos kolegijos Verslo vadybos studijų programos 4 kurso studentė atlieku tyrimą, kurio tikslas – įvertinti UAB „Ermitažas“ reklamos priemonių poveikį vartotojų elgsenai. Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti rengiant baigiamąjį bakalauro darbą. Anketa yra anoniminė. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs. Pasirinktą atsakymą žymėkite X. Iš anksto dėkoju, kad dalyvaujate šiame tyrime!

1. Ar reklama turi įtakos prekių ar paslaugų pasirinkimui?

2. Kurie reklamos komunikavimo kanalai, Jūsų nuomone, yra svarbiausi, o kurie daro mažesnį poveikį? (Jums tinkamą atsakymo variantą žymėkite – X):

3. Kokį poveikį reklama daro Jums, kaip vartotojui?

4. Kokio pobūdžio reklama labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (Galimi keli atsakymo variantai)

5. Matydami reklamą, ką dažniausiai pastebite? (Galimi keli atsakymo variantai)

6. Reklama padeda Jums atrasti:

7. Kokiu būdu Jums labiau priimtina apsipirkti?

8. Iš kur sužinojote apie prekybos centrą UAB „Ermitažas“?

9. Kokias prekes perkate UAB „Ermitažas“?

10. Kokią pinigų sumą dažnausiai išleidžiate vieno apsipirkimo metu?

11. Kokiose statybinių medžiagų parduotuvėse dažniausiai perkate tam tikrų kategorijų prekes?

12. Kaip vertinate UAB „Ermitažas“ prekyba prekių asortimentą? (Atsakymų variantus pažymėkite X)

13. Kas jums yra svarbu, perkant prekes UAB „Ermitažas“ prekybos centre? (Atsakymų variantus pažymėkite X)

14. Kas daro įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti UAB „Ermitaže“?

15. Jūsų nuomone, kokios reklamos trūksta UAB „Ermitažas“ prekybos centrui?

16. Kaip dažnai gaunate UAB „Ermitažas“ prekybos centro akcinius, nuolaidų pasiūlymus?

17. Jūsų nuomone, kuo UAB „Ermitažas“ išsiskiria iš konkurentų?

18. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos?

19. Jūsų amžius:

20. Jūsų socialinė padėtis?

21. Jūsų gyvenamoji vieta?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą