UAB „DECATHLON LIETUVA“ SKAITMENINĖS RINKODAROS TOBULINIMAS

Sveiki,


Esu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto bakalaurantas Edgaras Rybačevskis.

Šiuo metu rengiu baigiamąjį bakalauro darbą tema „UAB „DECATHLON LIETUVA“ SKAITMENINĖS RINKODAROS TOBULINIMAS“, todėl prašau Jūsų užpildyti šią anoniminę anketą. Gauti rezultatai padės išsiaiškinti įmonės skaitmeninės rinkodaros tobulinimo galimybes ir sukurti skaitmeninės rinkodaros tobulinimo planą.


Anketa yra anoniminė ir gauti rezultatai bus naudojami tik baigiamajame darbe.


Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl iš anksto dėkoju už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek metų dirbate skaitmeninės rinkodaros srityje?  ✪

Kokios skaitmeninės rinkodaros priemonės yra naudojamos Jūsų įmonėje (pažymėkite visus tinkamus)?

(Jeigu Jūsų pareigos nėra susijusios su skaitmenine rinkodara, galbūt įmonėje, kurioje dirbate, vis tiek tai pastebite ir atkreipiate dėmesį.)

Ar, Jūsų nuomone, skaitmeninė rinkodara svarbi šiuolaikinėje verslo aplinkoje? ✪

Ar manote, kad skaitmeninė rinkodara yra pranašesnė už tradicinę? ✪

Kurios skaitmeninės rinkodaros priemonės veiksmingiausios (pažymėkite iki keturių variantų)?

(Jeigu Jūsų pareigos nėra susijusios su skaitmenine rinkodara, galbūt įmonėje, kurioje dirbate, vis tiek tai pastebite ir atkreipiate dėmesį.)

Kaip skaitmeninė rinkodara veikia įmonės veiklą? (galimi keli atsakymai)

Ar pastebėjote pokyčių vartotojų elgsenoje, pasitelkus skaitmeninės rinkodaros priemones?

Kurie skaitmeninės rinkodaros metodai ir priemonės pasiteisino (pažymėkite visus tinkamus)?

(Jeigu Jūsų pareigos nėra susijusios su skaitmenine rinkodara, galbūt įmonėje, kurioje dirbate, vis tiek tai pastebite ir atkreipiate dėmesį.)

Kurie skaitmeninės rinkodaros metodai ir priemonės nepasiteisino (pažymėkite visus tinkamus)?

(Jeigu Jūsų pareigos nėra susijusios su skaitmenine rinkodara, galbūt įmonėje, kurioje dirbate, vis tiek tai pastebite ir atkreipiate dėmesį.)

Kokie yra pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikėtų atsižvelgti kuriant skaitmeninės rinkodaros tobulinimo planą (pažymėkite visus tinkamus)?

Ar jūsų įmonė taiko personalizacijos strategijas savo skaitmeninėje rinkodaroje? ✪

Kaip jūs vertintumėte savo įmonės skaitmeninės rinkodaros strategijos sėkmę? ✪

Ar jūsų įmonė turi atskirą skaitmeninės rinkodaros skyrių arba specialistus? ✪

Kaip jūs vertinate savo įmonės skaitmeninės rinkodaros pajėgumus lyginant su konkurentais? ✪

Ar jūsų įmonė vykdo periodiškas skaitmeninės rinkodaros veiklos apžvalgas ir tobulinimo strategijų įgyvendinimą? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪