UAB "Airarat" pardavimų skatinimas

Gerbiami respondentai, esu LBUAS studentas, studijoju verslo procesų vadybą. 

Šiuo metu atlieku tyrimą savo baigiamajam darbui, kurio tikslas – išsiaiškinti patraukliausius vartotojams pardavimo skatinimo būdus ir informaciją apie UAB „Airarat" (viešbutis ir restoranas Ararat).

Apklausa yra anoniminė, jos atsakymai bus panaudoti mano darbe. Ačiū, kad atsakote!

 

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Respondento amžius

Respondento lytis

Respondento socialinė padėtis

Respondento gyvenamoji vieta

Respondento vidutinės pajamos per mėnesį?

Kaip Jūs suprantate pardavimo skatinimo priemones?

Kurios pardavimo skatinimo priemonės Jus labiausiai skatina pirkti?

Kaip dažnai sprendimą įsigyti prekę ar pasinaudoti paslauga įtakoja pardavimo skatinimas?

Ar naudojatės internetu norėdami sužinoti apie teikiamas nuolaidas, akcijas?

Kokie veiksniai įtakoja pasirenkant restoraną/viešbutį kuriame norite apsilankyti? (galima pasirinkti kelis variantus)

Ar atpažįstate šį logotipą?

Ar atpažįstate šį logotipą?

Kaip Jus pasiekė informacija apie UAB „Airarat“?

Ar Jums yra tekę apsilankyti UAB „Airarat“ (www.ararat.lt) internetinėje svetainėje?

Kaip manote, ar reikėtų daugiau informacijos apie UAB „Airarat“ teikiamas paslaugas?

15. Ar pastebite UAB „Airarat“ naudojamas pardavimo skatinimo priemones, pavyzdžiui, vyno degustacijas, nuolaidas, siūlomas dovanas perkant konkrečią paslaugą, pasiūlymus lojaliems klientams, konkursus/loterijas facebook puslapyje?

Kurios pardavimo skatinimo priemonės Jus skatina apsilankyti „Ararat“ viešbutyje ar restorane? Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1- iš vis neskatina ir 5 – labai skatina.

12345
Nuolaidos ir kainų mažinimas
Speciali prekių rinkinių kaina
Dovanos ir premijinės prekės
Lojalumo planai (nuolaidų kortelės)

Ar Jūsų apsisprendimui pasinaudoti UAB „Airarat“ paslaugomis turi įtakos „APARTHOTEL Ararat“ facebook svetainėje patalpintos nuotraukos, kvietimai, informacija apie renginius?

Kaip norėtumėte gauti informacija apie UAB „Airarat“ vykstančias akcijas, renginius, naujovės ir t.t? (galima pasirinkti kelis variantas)

Kaip vertinate UAB „Airarat“? Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kai 1- labai prastai ir 5 – puikiai

12345
Išorinis vaizdas
Vieta ir jo darbo valandų patogumas
Informacija apie paslaugas ir jų kainas
Paslaugų (prekių) pateikimas
Aptarnaujančio personalo išvaizda, mandagumas, paslaugumas, dėmesingumas
Personalo kvalifikacija
Iškylančių problemų sprendimai
Dėmesys nuolatiniams klientams
Pirkėjų aptarnavimo sparta

Ar pardavimų skatinimo priemonės kurias naudoja UAB „Airarat“ yra veiksmingos?

Ar jus domintų įsigyti UAB „Airarat“ teikiamų paslaugų paketus (pvz. apsilankymas pirtyje + nakvynė viešbutyje + vakarienė restorane) už pigesnę nei įprastą kainą?

Kokie yra UAB „Airarat“ pardavimo skatinimo trūkumai?