UAB"AGA" klientų/distributorių aptarnavimas

Išsaiškinti klientų ir paskirstymo kanalų atstovų nuomonę dėl logistinio aptarnavimo kokybės ir abiems pusėms naudingų patobulinimų, pristatant produktus galimybes,suderinant interesus.

Kaip vertinate bendrovės užsakymų priėmimo ir administravimo sistemos kokybę ?

Kaip vertinate bendrovės aptarnavimo(produkto kokybės ir pristatymo prasme kartu ) kokybę ?

Ar sutiktumėt,kad užsak. būtų vykdomi dalinai,trūkst. prod.atsargą papildant kitą dieną ?

Ar yra buvę atvejų,kad dėl pristatymo vėlavimo būtų sutrikęs Jūsų darbas ?

Ar Jums yra svarbus viso užsakyto kiekio (pilnas užsakymo įvykdymas) pristatymas sutartą dieną ?)

Ar Jūsų užsakymai yra pilnai įvykdomi sutartą dieną ( produktas ir kiekis) ?

Ar sutiktumėte gauti užsakytus produktus iš anksto sutartą tam tikrą savaitės dieną(dienomis) ?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą