Išsaiškinti klientų ir
paskirstymo kanalų atstovų
nuomonę dėl logistinio
aptarnavimo kokybės ir
abiems pusėms
naudingų patobulinimų,
pristatant produktus
galimybes,suderinant
interesus.
Kaip vertinate bendrovės užsakymų priėmimo ir administravimo sistemos kokybę ?
Kaip vertinate bendrovės aptarnavimo(produkto kokybės ir pristatymo prasme kartu ) kokybę ?
Ar sutiktumėt,kad užsak. būtų vykdomi dalinai,trūkst. prod.atsargą papildant kitą dieną ?
Ar yra buvę atvejų,kad dėl pristatymo vėlavimo būtų sutrikęs Jūsų darbas ?
Ar Jums yra svarbus viso užsakyto kiekio (pilnas užsakymo įvykdymas) pristatymas sutartą dieną ?)
Ar Jūsų užsakymai yra pilnai įvykdomi sutartą dieną ( produktas ir kiekis) ?
Ar sutiktumėte gauti užsakytus produktus iš anksto sutartą tam tikrą savaitės dieną(dienomis) ?