TYRIMO "MARKETINGO PRIEMONIŲ TOBULINIMAS SOCIALINĖJE MEDIJOJE DIDINANT VARTOTOJŲ ĮSITRAUKIMĄ Į EKOLOGIŠKŲ PRODUKTŲ VARTOJIMĄ" ANKETA

Gerb. Respondente,
Esu VilniusTech magistrantūros studentė, rengiu magistro baigiamąjį darbą tema „Marketingo
priemonių tobulinimas socialinėje medijoje didinant vartotojų įsitraukimą į ekologiškų produktų
vartojimą “. Šia anketa siekiama nustatyti vartotojų įsitraukimą į ekologiškų produktų vartojimą
socialinėse medijose.
Tyrimas yra anoniminis – jo metu nėra atskleidžiami respondento duomenys (vardas, pavardė ir
kt.). Tyrimo duomenys bus naudojami tik magistro baigiamajame darbe.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokia yra Jūsų amžiaus grupė?

2. Jūsų išsilavinimas:

3. Jūsų užimtumas:

4. Ar esate susidomėjęs(-a) ekologiškais produktais?

5. Koks Jūsų požiūris į emocinį ekologiškų produktų vartojimo įsitraukimą socialinėse medijose ?

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Ar jaučiate teigiamas emocijomis dėl ekologiškų produktų vartojimo ir sekate tokius pranešimus socialinėse medijose ?
b) Ar ieškote informacijos apie ekologiškų produktų vartojimo naudą sveikatai socialinėse medijose ?
c) Ar jaučiate pasididžiavimą dėl ekologiškų produktų vartojimo ir apie tai skelbiate socialinėse medijose ?
d) Ar socialinės medijos turinys apie ekologiškus produktus jums suteikia jausmą, kad prisidedate prie svarbios ir reikšmingos visuomenės idėjos ?

6. Kokią emocinę reakciją dažniausiai jaučiate matydami ar skaitydami apie ekologiškus produktus socialinėje medijoje?

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Džiaugsmas
b) Intriga
c) Susižavėjimas
d) Pasididžiavimas
e) Nuobodulys
f) Nusivylimas
g) Baimė
h) Kaltė

7. Koks Jūsų požiūris į kognityvinį ekologiškų produktų pirkimą socialinėse medijose?

NiekdaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Kaip dažnai socialinėje medijoje susiduriate su turiniu apie ekologiškus produktus ?
b) Ar socialinės medijos turinys apie ekologiškus produktus sukelia Jūsų norą išbandyti ar įsigyti tuos produktus ?
c) Ar socialinės medijos turinys padeda jums giliau suprasti ekologiškų produktų privalumus ir tvarumo naudą ?
d) Ar turinys apie ekologiškus produktus socialinėje medijoje padeda Jums susieti šiuos produktus su jūsų asmeninėmis vertybėmis ar interesais ?
e) Ar informacija apie ekologiškus produktus Visiškai sutinku socialinėje medijoje padeda jums priimti informuotus sprendimus dėl jų naudojimo ar įsigijimo ?
f) Ar Jūsų požiūris į ekologiškus produktus keičiasi pradėjus juos sekti socialinėje medijoje ?
e) Ar Jums užtenka informacijos socialinėse medijose apie ekologiškus produktus ?

8. Koks Jūsų požiūris į elgesinį ekologiškų produktų vartojimo įsitraukimą socialinėse medijose ?

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Kaip dažnai dalijatės su draugais ar kitais socialinės medijos vartotojais turiniu apie ekologiškus produktus ?
b) Ar turinys apie ekologiškus produktus socialinėje medijoje sukelia Jums norą pasidalinti savo nuomone ar patirtimi komentaruose ?
c) Kaip dažnai Jūs ieškote informacijos apie ekologiškus produktus socialinėje medijoje ?
d) Kaip dažnai įsitraukiate į diskusijas ar komentuojate turinį, susijusį su ekologiškais produktais socialinėje medijoje ?
e) Ar turinys susijęs su ekologiškais produktais skatina Jus komentuoti ar reaguoti į turinį socialinėje medijoje ?
f) Ar turinys apie ekologiškus produktus socialinėje medijoje Jums suteikia norą aktyviai dalyvauti konkursuose ar specialiose akcijose ?
g) Kaip dažnai skatinate savo draugus ar šeimos narius išbandyti ar įsigyti ekologiškus produktus, kai matote tokią informaciją socialinėje medijoje ?
h) Ar elgesinis įsitraukimas į ekologiškų produktų temą socialinėje medijoje sukelia Jums norą įgyvendinti konkrečius veiksmus, pvz., pirkti šiuos produktus ar skatinti kitus tai daryti ?
i) Ar pastebėjote, kad Jūsų elgesys (pvz., pirkimas, dalijimasis, komentavimas) dėl ekologiškų produktų pasikeitė po to, kai pradėjote sekti juos socialinėje medijoje ?

9. Kokios priemonės socialinėse medijose Jus skatina vartoti ekologiškus produktus?

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Elektroninė lūpos į lūpas reklama (eWOM) socialinėse medijose apie ekologiškus produktus.
b) Socialinių medijų tinklaraščiuose skelbiama informacija apie ekologiškus produktus.
c) Diskusijos forumuose socialinėse medijose apie ekologiškus produktus.
d) Influencerių (nuomonės formuotojų) pateikta informacija socialinėse medijose apie ekologiškus produktus.
e) Tiesioginis bendravimas socialinėse medijos su ekologiško produktų pardavėju ar ekologiško produkto vardo turėtoju) apie ekologiškus produktus, jų vartojimą.
f) Vizualinė reklama, turinys socialinėse medijose apie ekologiškus produktus.
g) Hashtagai (kai esate pažymėtas komentaruose ar įraše) apie ekologiškus produktus.
h) Turinio serijinė istorija (kai pateikiamas ir istorijos pratęsimas, kita dalis) apie ekologiškų produktų vartojimą.
i) Mokamos reklamos (remiamos reklamos) apie ekologiškus produktus.

10. Pažymėkite Jums tinkamą atsakymo variantą apie ekologiškų produktų vartojimą.

NiekadaLabai retaiKartaisDažnaiLabai dažnai
a) Ekologiškus produktus vartoju, nes jie sveikesni.
b) Vartodamas ekologiškus produktus prisidedu prie klimato kaitos sušvelninimo.
c) Domiuosi ekologija, aplinka, dėl to vartoju ekologiškus produktus.
d) Siekiu prisidėti prie tvarios, darnios aplinkos plėtros ir dėl to vartoju ekologiškus produktus.
e) Jei įprasto ir ekologiško produkto kaina būtų tokia pati, rinkčiausi ekologišką produktą.
f) Žinojimas, kad ekologiškuose produktuose naudojama mažiau agrochemikalų, Jus skatina vartoti ekologiškus produktus.
g) Domitės ekologiško produkto nauda sveikatai, gamybos (gavybos, auginimo) metodais, kokybe.
h) Renkatės ekologiškus produktus tik iš Lietuvos ekologiškų ūkių.