Tyrimas "Suaugusiųjų švietimo institucijos rinkodara"

Gerbiamas Respondente,

Klaipėdos universiteto Andragogikos magistrantūros magistrantė Simona Beresnaitė atlieka tyrimą, kurio tikslas ištirti, kokios rinkodaros taikymo ir plėtros galimybės suaugusiųjų švietimo įstaigoje, suvokiant jo ypatumus.

Atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Apibendrinti tyrimo duomenys bus panaudoti magistro baigiamajame darbe.

Dėkojame už dalyvavimą ir vertingus atsakymus. Jūsų atsakymai pasitarnaus ieškant efektyvių kelių ir būdų rinkodaros taikymui suaugusiųjų švietime

Instrukcija.

Prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Jums tinkamiausią atsakymą pažymėkite arba įrašykite savo nuomonę, grafoje „kita“. Iškilus klausimams, kreipkitės šiais kontaktais:

El. paštas: [email protected]

1. Jūsų lytis:

2. Koks jūsų amžius?

3. Išsilavinimas?

4. Jūsų specialybė

Kitas variantas

    …Daugiau…

    5. Kokia Jums rinkodaros samprata priimtiniausia?

    6. Koks rinkodaros teiginys tinkamiausias suaugusiųjų švietimui? (Pažymėkite, Jūsų nuomone, keletą tinkamiausią (ų) variantų)

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      7. Jūsų nuomone, ar būtina taikyti rinkodarą suaugusiųjų švietime?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        8. Jūsų nuomone, jei turi būti taikoma rinkodara suaugusiųjų švietime, tai kokiu tikslu? (Pažymėkite, Jūsų nuomone, svarbiausius atsakymo variantus)

        9. Jūsų nuomone, kokia apibrėžtis labiausiai atspindi komercinę rinkodarą?

        10. Jūsų nuomone, kokia apibrėžtis būdinga nekomercinei rinkodarai?

        11. Jūsų nuomone, kuo skiriasi komercinė ir nekomercinė rinkodara?

        12. Prašytume sunumeruoti eilės tvarka, suaugusiųjų švietime rinkodaros strategijai būdingus etapus (atsakymą įrašyti į „kitas variantas“ laukelį)

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          13. Ar pritariate, jog svarbu suprasti, kad suaugusiųjų švietimo rinkodara yra savita ir savarankiška veikla, nes jos „produktas“ (švietimas) pasižymi specifinėmis ypatybėmis.

          14. Ar pritariate, kad rinkodaros tikslai turi atliepti suaugusiųjų švietimo institucijų misiją, viziją, prioritetus?

          15. Kokie rinkodaros instrumentai pasitarnauja sėkmingai jos strategijos įgyvendinimui? (Pažymėkite, Jūsų nuomone, svarbiausius atsakymo variantus)

          16. Kas turėtų būti atsakingas už rinkodaros organizavimą ir realizavimą suaugusiųjų švietimo institucijoje? (Pažymėkite, Jūsų nuomone, svarbiausią (ius) atsakymo variantus)

          17. Jūsų nuomone, kokia rinkodaros kontrolės esmė?

          18. Kur mokėtės, skaitėte ar girdėjote apie suaugusiųjų švietimo rinkodarą?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            19. Kaip ir kur Jūs sužinote apie organizuojamus kursus, seminarus?

            Kitas variantas

              …Daugiau…

              20. Jūsų nuomone, ar rengiant andragogus būtinas suaugusiųjų švietimo rinkodaros kursas?

              Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą