Tyrimas apie EUROKOS parduotuvių kokybę

Gerbiamas respondente,

šia apklausa Šiaulių valstybinės kolegijos pirmo kurso studentė siekia įvertinti parduotuvės „Eurokos" paslaugų kokybę, išsiaiškinti klientų poreikius. Labai prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, pažymint tinkamą atsakymą. Ši anketa anoniminė. Iš anksto dėkoju už nuoširdžius atsakymus.

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžiaus grupė:

3. Jūsų socialinė padėtis:

4. Kaip dažnai perkate Eurokos parduotuvėse?

5. Kiek vidutiniškai pinigų skiriate apsipirkimui Eurokos parduotuvėse?

6. Kokias prekes dažniausiai perkate?

7. Kokiu laiku dažniausiai einate į Eurokos parduotuves?

8. Tam tikri požymiai lemiantys prekės pasirinkimą:

9. Ar akcijos bei išpardavimai turi įtakos Jūsų apsipirkimui Eurokos parduotuvėse?

10. Ar Jus tenkina prekės kainos ir kokybės santykis?

11. Ar esate patenkinti paslaugų ir prekių kokybę, kaip dažnai?

12. Ar esate patenkinti darbuotojais, jų konsultavimu ir apatarnavimu, kaip dažnai?

13. Ar esate nusipirkę nekokybišką prekę?

14. Kaip sužinote apie naujienas ar akcijas parduotuvėse?

15. Kaip vertinate parduotuvių interjerą?

16. Jūsų pageidavimai ar pasiūlymai:

  1. Kad renkantis prekes pardavėjos nestovėtų už nugaros (taip labai dažnai būna Marijampolėje), nestebėtų, išties labai nemalonu ir atgraso nuo apsipirkinėjimo Eurokos parduotuvėse.
  2. nėra
  3. Neturiu
  4. galėtų kartais būti speciali konsultantė ar visažistė, kuri papasakotų apie prekes taip pat parodytų kaip naudoti, parodytų kaip tinkamai pasidažyti ir pan.
  5. Norėtūsi, kad prekės būtų išdėstytos funkcionaliau
  6. -

17. Pastebėtos problemos parduotuvėse:

  1. nepastebėjau
  2. Siauri praėjimai
  3. kol kas problemų nepastebėjau
  4. Siauri praėjimai
  5. -
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą