TVARIOS PRAMOGŲ INDUSTRIJOS: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS
Sveiki,
Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Pramogų prodiusavimo IV kurso studentas. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Tvarios pramogų industrijos: komunikacijos aspektas“, kurio tikslas – Ištirti auditorijos požiūrį į skaitmeninę komunikaciją ir tvarios mados principus pramogų industrijų kontekste.
Ši apklausa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik mano bakalauro darbe. Apklausos pildymas užtrunka ne daugiau kaip 10 minučių.
Pagrindiniai terminai naudojami apklausoje:
Tvari mada – atsakas į greitosios mados keliamus iššūkius, pabrėžiantis etišką gamybos praktiką, ekologiškas medžiagas ir ilgaamžį dizainą. Terminas apima madą, kuri savo gaminiais ir praktika skatina ekologinį vientisumą bei socialinį teisingumą.
Tvarumo komunikacija – tai prekės ženklų komunikacija, skirta informuoti, kaip jų produktai ir (arba) paslaugos atitinka socialinį, ekonominį ir aplinkos tvarumą.
Dėkoju už Jūsų atsakymus!