TVARIOS PRAMOGŲ INDUSTRIJOS: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS

Sveiki,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Pramogų prodiusavimo IV kurso studentas. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Tvarios pramogų industrijos: komunikacijos aspektas“, kurio tikslas – Ištirti auditorijos požiūrį į skaitmeninę komunikaciją ir tvarios mados principus pramogų industrijų kontekste.

Ši apklausa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik mano bakalauro darbe. Apklausos pildymas užtrunka ne daugiau kaip 10 minučių.

Pagrindiniai terminai naudojami apklausoje:

Tvari mada – atsakas į greitosios mados keliamus iššūkius, pabrėžiantis etišką gamybos praktiką, ekologiškas medžiagas ir ilgaamžį dizainą. Terminas apima madą, kuri savo gaminiais ir praktika skatina ekologinį vientisumą bei socialinį teisingumą.

Tvarumo komunikacija – tai prekės ženklų komunikacija, skirta informuoti, kaip jų produktai ir (arba) paslaugos atitinka socialinį, ekonominį ir aplinkos tvarumą. 

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Atsakymai renkami iki
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
Sukurk savo anketą