TV reklamos kūrybiškumo veiksniai, lemiantys reklamos efektyvumą

Užsienio tyrimų duomenimis įvairūs TV reklaminiai pranešimai gali būti labai efektyvūs net ir nebūdami kūrybiški. Tačiau tokie reklaminiai pranešimai yra lengvai mėgdžiojami ir kopijuojami, o žiūrovų auditorija tokioms reklamoms greitai tampa apatiška ir abejinga. Mokslininkų teigimu, kūrybiškumas gali įveikti šiuos sunkumus. KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto magistrantė vykdo tyrimą, kurio tikslas – nustatyti kokie reklamos kūrybiškumo veiksniai teigiamai veikia Lietuvos TV žiūrovus ir įtakoja reklaminio pranešimo efektyvumą. Užtikriname, kad dalyvavimas šiame tyrime neatims iš Jūsų daug laiko – prireiks ne daugiau 10 – 15 min. Jūsų atsakymų duomenys bus panaudoti tyrimo tikslo įgyvendinimui. Apklausa yra anoniminė.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar jūs žiūrite TV? ✪

(Jei atsakymas - ne, pereiti prie 18 klausimo.)

2. Ar atkreipiate dėmesį reklamą? ✪

3. Prie kokio TV žiūrovo galite save priskirti? ✪

4. Ar Jus erzina TV reklama? ✪

5. Ar TV reklama Jums naudinga? ✪

6. Kai per TV rodo reklamą, Jūs: ✪

7. Iš TV reklamos labiausiai įsimenate: ✪

Atsakinėdami į 7-15 klausimus, suranguokite atsakymus pagal reikšmingumą ir įvertinkite kiek Jums svarbūs šie TV reklamos veiksniai. Išvardinti veiksniai turi apimti visus reikšmingumo lygius.
visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
muzikinį foną
sakomus arba dainuojamus žodžius
reklamuojamos prekės vaizdą
siužetą ir/ar veikėjus

8. Labiausiai patinka TV reklama, kurioje naudojamas muzikinis fonas yra: ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
nuotaikinga melodija arba daina
populiari melodija arba daina
lėta, raminanti melodija arba daina
muzikinis fonas neturi jokios reikšmės

9. Maloniausia žiūrėti TV reklamą, kurios siužetas: ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
aiškaus turinio ir neištęstas
sukeliantis teigiamas emocijas ir asociacijas
šokiruojantis ir/ar stebinantis
pamokantis ir/ar naudingas

10. Dažniausiai Jus sudomina TV reklamos, kurios yra: ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
aktualios
emocionalios
paveikiančios
įtikinančios

11. Geriausiai įsimenate TV reklamą, kuri: ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
dažnai kartojama
originali, išsiskirianti (nešabloniška)
aktuali
ekonomiškai patraukli (finansiškai naudinga)

12. Kurį prekinį ženklą greičiausiai įsimenate? ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
dažnai kartojamą
aiškios paskirties
originalų, išsiskiriantį
aktualios prekės

13. Kurį reklaminį šūkį, tekstą ar kalbą greičiausiai įsimenate? ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
rimuotą ir/ar dainuojamą
netradicinį, išsiskiriantį
aiškiai tariamą
dažnai kartojamą

14. Kokios TV reklamos labiausiai Jus suintriguoja ir priverčia atkreipti dėmesį? ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
kai reklamuojamos prekės, kurioms taikomos nuolaidos (pvz. "Maximos" savaitgalio prekės su nuolaida)
kai pabrėžiami reklamuojamos prekės privalumai ir pranašumai kitų tos pačios kategorijos prekių atžvilgiu (pvz. "TopShop" reklamos)
kai reklamoje ne viskas pasakoma iki galo, t.y. kai rodoma tam tikra prekės vartojimo situacija, bet pats prekės ženklas laikinai slepiamas (pvz. "Ežio" reklamos)
kai demostruojamas ir aiškinamas prekės pritaikymas ir naudojimas (pvz. "Dormeo" čiužinių reklamos)

15. Labiausiai patinka, kai TV reklamos veikėjai yra: ✪

visai nesvarbusvarbu iš daliessvarbulabai svarbu
vaikai
įžymūs žmonės
gyvūnai
animaciniai personažai

16. Per TV ypač dažnai reklamuojamą prekę, Jūs: ✪

jeigu reklamuojama prekė jums reikalinga

17. Kokią įtaką Jūsų sprendimui daro Jums patikusi TV reklama? ✪

jeigu reklamuojama prekė jums reikalinga

18. Lytis: ✪

19. Amžius: ✪

20. Pajamos per mėnesį: ✪

21. Išsilavinimas: ✪