Turizmo paslaugų kokybės gerinimas

Gerb. Respondente

           Verslo vadybos magistro darbui „Turizmo paslaugų kokybės gerinimas“ atliekamas tyrimas, kuriuo siekiama įvertinti Jurbarko turizmo paslaugų kokybę. Jeigu teko naudotis turizmo paslaugomis tuomet maloniai kviečiu Jus sudalyvauti šioje apklausoje, kuri yra visiškai anoniminė ir ją atlikti užtruksite iki 10 min. Tyrimo duomenys bus panaudoti tik moksliniais tikslais.

                      Jūsų nuomonė yra labai svarbi ir reikalinga.

Rezultatai yra viešai prieinami

I. Įvertinkite Jurbarko turizmo paslaugų teikėją, ir jo veiklą teikiant turizmo paslaugas. (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Jurbarko turizmo paslaugų teikėjas išsamiai ir aiškiai informuoja klientus apie paslaugas, kainas ir kitus svarbius aspektus
Turizmo paslaugų teikėjai ir jų teikiamos paslaugos yra patikimos
Paslaugos pritaikomos pagal klientų pastabas ir rekomendacijas
Jurbarko rajone nuolat gerinama paslaugų kokybė
Kiekviena paslauga derinama prie kliento norų ir poreikių

II. Įvertinkite Jurbarko turizmo paslaugų aprašymus (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Turizmo paslaugų aprašymai lengvai randami viešojoje erdvėje
Turizmo paslaugos atitinka aprašymus
Turizmo paslaugų aprašymai nuolat atnaujinami
Klientai/turistai žino arba gali lengvai rasti turizmo paslaugų aprašymus
Matosi, kad turizmo paslaugų teikimo aprašymams skiriama daug dėmesio

III. Įvertinkite turizmo paslaugų kokybinius reikalavimus. (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Turistas žino, kur galima rasti kokybinius reikalavimus
Turizmo paslaugų kokybiniai reikalavimai yra patikimi
Dažnai keičiami turizmo paslaugų kokybiniai reikalavimai
Užtikrinami aukšti turizmo paslaugų kokybiniai reikalavimai
Turizmo paslaugų teikėjai laikosi turizmo paslaugų kokybinių reikalavimų

IV. Įvertinkite Jurbarko turizmo paslaugų sąrašus (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Turizmo paslaugos populiarinamos pakankamai
Turizmo paslaugos ir jų kokybės patikimumas vertinamos teigiamai
Yra reaguojama į klientų atsiliepimus atnaujinant turizmo paslaugų sąrašus
Užtikrinamas lengvas ir paprastas turizmo paslaugų prieinamumas
Yra aišku kas rūpinasi turizmo paslaugų sąrašų atnaujinimu

V. Įvertinkite turizmo paslaugų klientų poreikius (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Naudojantis turizmo paslaugomis buvau įtrauktas į turizmo paslaugų teikimo procesą
Yra užtikrinama paslaugos kokybė nematerialioms paslaugoms
Greitai reaguojama į kliento pastabas
Klientas užtikrinimas, kad gaus kokybišką turizmo paslaugą
Naudojantis paslaugomis pasireiškia veiksmingas bendravimas su klientais

VI. Įvertinkite grįžtamąjį ryšį. (Įvertinkite nuo 1 - visiškai nesutinku iki 5 - visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Pasinaudojus turizmo paslauga paliko gerą įspūdį
Visada vykdomi paslaugų teikimo įsipareigojimai ir teikiama patikima informacija
Visada turizmo paslaugos teikėjas reaguoja į turistų poreikius ir atsiliepimus
Palikus atsiliepimą buvo užtikrintas turizmo paslaugos kokybės gerinimas
Turizmo paslaugos teikėjas yra jautrus turistų poreikiams ir pasiryžęs padaryti gerinimus atsižvelgiant į individualius atsiliepimus

VII. Įvardinkite paslaugas kuriomis naudojotės. (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

VIII. Respondentų demografiniai duomenys: (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

Lytis

VIII. Respondentų demografiniai duomenys: (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

Amžius

VIII. Respondentų demografiniai duomenys: (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

Išsilavinimas

VIII. Respondentų demografiniai duomenys: (Pažymėkite tinkamus atsakymus)