Vilniaus Universiteto Tarptautinio verslo mokyklos studentai atlieka marketingo tyrimų kursinį darbą. Anketos sudarymo tikslas yra išanalizuoti turizmo agentūrų įvaizdį
1. Ar mėgstate keliauti? (jei atsakėte neigiamai, pereikite prie 12 klausimo)
2. Kiek kartų Jūs asmeniškai keliavote per pastaruosius 6 mėnesius?
3. Kur dažniausiai užsisakote keliones?
4. Kokioje kelionių agentūroje Jūs dažniausiai renkatės kelionę?
5. Kokias paslaugas renkatės planuodami keliones?
6. Pateikite savo nuomonę apie “Top Travel” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
7. Pateikite savo nuomonę apie “Baltic Tour” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
8. Pateikite savo nuomonę apie “ZigZag” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
9. Pateikite savo nuomonę apie “Zip Travel” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
10. Pateikite savo nuomonę apie “Grūda” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
11. Pateikite savo nuomonę apie “Kelionių akademija” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.
12. Pateikite savo nuomonę apie “West express” kelionių agentūrą. Atsižvelgdami į teiginių svarbą asmeniškai Jums, kiekvienoje eilutėje pažymėkite tinkamiausią poziciją.