Turizmo agentūros įvaizdžio formavimas

Sveiki,esu Turizmo ir viešbučių administravimo studijų programos,2 kurso studentė. Atlieku apklausą apie turizmo agentūrą ( -as ).Jums pateikiami klausimai apie turizmo agentūrą „Vilniaus koti“,norint įvertinti jos žinomumą ir tobulinti rinkodaros priemones,taip pat nustatyti kas daro įtaką turizmo agentūrų įvaizdžiui.Maloniai kviečiu užpildyti anketą. Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Kiek kartų teko naudotis turizmo agentūros (-ų) paslaugomis?

2.Ar kada nors naudojotės turizmo agentūros "Vilniaus koti" paslaugomis?

3.Iš kur sužinojote apie turizmo agentūrą "Vilniaus koti"?

Kita,įrašykite

4. Kaip vertinate turizmo agentūros vidinį dizainą?

5. Kaip vertinate turizmo agentūros išorinį dizainą?

6.Kaip vertinate turizmo agentūros.. ( 1-prastai,2-patenkinamai,3-vidutiniškai,4-gerai,5-puikiai )

12345
interneto svetainę
darbuotojų kompetenciją
darbuotojų kultūrą
patogumą,naudojantis paslaugomis

7. Kaip siūlytumėte gerinti turizmo agentūros įvaizdį?

kita, įrašykite

8.Ar rekomenduotumėte turizmo agentūrą "Vilniaus koti" savo draugams?

Jei pasirinote "ne" įrašykite kodėl?

9. Jūsų nuomone,kokia reklama turizmo agentūroms veiksmingiausia?

Kita,įrašykite

10.Kas,Jūsų nuomone, labiausiai kuria gerą turizmo agentūrų įvaizdį? (keli variantai)

Kita,įrašykite

11. Kas labiausiai daro ar darytų įtaką,renkatis kelionių agentūrą?(pažymėkite bent 2 variantus)

12.Kokią turizmo agentūrą pasirinktumėte... ?( paslaugos analogiškos,vienodos)

13.Jūsų lytis:

14.Jūsų amžius:

15.Jūsų socialinė padėtis:

16.Jūsų gyvenamoji vietovė: