Turinio rinkodaros taikymas vaikiškų drabužių e-versle

Sveiki, esu Greta Palubinskytė-Kerpienė, Klaipėdos universiteto rinkodaros magistro studijų studentė.


Šiuo metu rengiu magistro darbą "Turinio rinkodaros taikymas vaikiškų drabužių e-verslo efektyvumui didinti".


Šios apklausos tikslas - įvertinti turinio rinkodaros priemonių įtaką vaikiškų drabužių pirkėjų elgsenai.


Anketa yra anoniminė, o joje pateikti apibendrinti visų respondentų atsakymai bus naudojami moksliniais tikslais, baigiamajame magistro darbe.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų mėnesinės pajamos: ✪

Vaikų skaičius Jūsų šeimoje: ✪

Kaip dažnai perkate vaikiškus drabužius internete?  ✪

Kuriais rinkodaros kanalais jus dažniausiai pasiekia su vaikiškais drabužiais susijęs turinys? ✪

Pasiekia reguliariaiPasiekia kartaisNiekada nepasiekia
Socialiniai tinklai (Facebook, Instagram)
El. naujienlaiškiai
Renginiai, prezentacijos
Vartotojų atsiliepimai, nuomonės formuotojai
Žiniasklaida (straipsniai internete, spaudoje)
Forumuose, tėvų grupėse
Tinklalaidės (angl. podcasts)
Youtube vaizdo turinys
Internetinės svetainės / el. parduotuvės
Tinklaraščiai
Reklamos

Kokio pobūdžio turinys, susijęs su vaikiškais drabužiais, jus pasiekia dažniausiai: ✪

Tokio tipo pranešimų labai daug Dažnai pastebiu tokius pranešimusKartais pastebiu tokius pranešimusTokio tipo pranešimų nematau
Produkto reklama, pasiūlymai, akcijos, produktų naujienos
Pramoginio, linksminančio pobūdžio pranešimai
Vartotojų atsiliepimai, patirtys
Naudinga informacija, tendencijos
Mokomojo, aiškinamojo pobūdžio pranešimai

Kokio tipo turinys jums atrodo patraukliausias, kai kalbama apie vaikiškus drabužius? ✪

Ar prieš priimdami sprendimą pirkti vaikiškus drabužius ieškote verslų/prekės ženklų socialiniuose tinkluose, internete, spaudoje? ✪

Ar per pastaruosius porą metų įsigijote vaikiškų drabužių, nes prieš tai stebėjote konkretaus prekės ženklo turinį? ✪

įvertinkite šių veiksnių svarbą priimant sprendimą pirkti vaikiškus drabužius: ✪

Labai svarbuLabiau svarbu nei nesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuLabiau nesvarbu nei svarbuVisai nesvarbu
Prekės ženklo žinomumas
Etiška gamyba, tvarumas
Teigiami klientų atsiliepimai, nuotraukos
Produktų apžvalgos ir įvertinimai
Nuotraukų ir prekių aprašymų kokybė
Komunikacija socialiniuose tinkluose
Didelė produktų pasiūla
Reklaminiai pasiūlymai ir nuolaidos
Maža kaina

Įvertinkite šių pranešimų įtaką jūsų pasitikėjimui verslu / prekės ženklu:  ✪

Labai skatina pasitikėjimąSkatina pasitikėjimąNei skatina, nei neskatinaNeskatina pasitikėjimo
Produkto reklama, pasiūlymai, akcijos, produktų naujienos
Pramoginio, linksminančio pobūdžio pranešimai
Vartotojų atsiliepimai, patirtys
Naudinga informacija, tendencijos
Mokomojo, aiškinamojo pobūdžio pranešimai

Ar kada nors pasirinkote vieną vaikiškų drabužių prekės ženklą, o ne kitą, nes juo labiau pasitikėjote? ✪

Ar pirkdami vaikiškus drabužius labiau pasitikite tais prekių ženklais, kurie vykdo aktyvią komunikaciją soc. tinkluose, naujienlaiškiais, žiniasklaidoje ir pan.? ✪

Kokia tikimybė, kad pirksite iš vaikiškų drabužių prekės ženklo, kuriuo pasitikite, net jei jo produktai yra šiek tiek brangesni nei kitų? ✪