Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Apklausa Brand'ams

Sveiki,

 

Esu Milda Simanauskaitė, Vilniaus Dailės akademijos, Kultūros vadybos ir Kultūros politikos 4 kurso studentė. Šiuo metu rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas - išsiaiškinti, kaip lietuviški prekės ženklai   pagrindiniuose socialiniuose tinkluose naudoja Turinio marketingo strategijas ir ar jos daro įtaką socialinių tinklų vartotojams.

 

(Turinio marketingo tikslas – sukurti produktyvią, informatyvią, bei kūrybingą medžiagą, kuri bus įdomi potencialiems klientams (arba žmonėms kurie gali daryti įtaką jūsų klientams). Tai nėra tiesioginis pardavimas, viskas grindžiama pasitikėjimu ar ateities galimybėmis)

 

Apklausa yra anoniminė , visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma ir naudojami moksliniame darbe.

Apklausai užpildyti Jums prireiks vos kelių minučių.

 Iš anksto dėkoju prisidėjus prie mano Baigiamojo Bakalauro darbo.

 

Milda Simanauskaitė

Turinio marketingas (angl. content marketing) socialiniuose tinkluose. Apklausa Brand'ams
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų prekės ženklo pavadinimas?

Kiek laiko vykdote savo veiklą?

Kaip keliais sakiniais apibūdintumėte savo prekės ženklą?

Ar ir kaip naudojate socialinius tinklus savo prekės ženklo veikloje?

Kurie socialiniai tinklai yra atnešantys daugiausiai naudos Jūsų prekės ženklui?

Ar Jūsų prekės ženklas turi unikalią "istoriją" ar "legendą", kuria dalinatės su žmonėmis? Jei taip, kokia ji?

Įvardinkite tris savo konkurentus?

Kokiais būdais planuojate savo veiklą ir socialiniuose tinkluose?

Kokiais būdais perteikiate informaciją vartotojams, kad padidintumėte jų įsitraukiamumą, lojalumą?

Kiek procentų savo pajamų investuojate į prekės ženklo veiklą socialiniuose tinkluose?

Ar aktyviai sekate savo prekės ženklo lankomumo statistikas savo socialinių tinklų paskyrose?

Ar savo prekės ženklo socialinių tinklų paskyrose dalinatės informacija, kuri siekia edukuoti, sudominti, apšviesti sekėjus, o ne tiesiogiai yra susijusi su pardavimu?

Ar turite kalendorių, kuriame planuojate kada, kur ir kokią informaciją pateiksite savo socialinių tinklų paskyrose?

Ar esate apsibrėžę savo tikslinę auditoriją? Ar socialinių tinklų paskyrose atkreipiate dėmesį į tai, kuo ji domisi ir pagal tai ieškote būdų pateikti informacijai apie savo prekės ženklą?

Kaip jūsų viešinama informacija (post'ai socialiniuose tinkluose) apie prekės ženklą atsispindi šiuose punktuose?

Labai atsispindi
Atsispindi
Neutralu
Neatsispindi
Visiškai neatsisipindi
Didinamas prekės ženklo atpažinamumas;
Demonstruojama komandos kultūra, veikla;
Informavimas apie klientus, darbuotojus;
Didinamas klientų lojalumas;
Informavimas apie produktą, prekės ženklą;
Informavimas apie dalyvavimą renginiuose;
Dalinimasis komandos/prekės ženklo naujienomis;
Auginama bendruomenė, pasekėjų skaičius;
Siekis parduoti produktą.