Turinio kūrimo marketingas

Sveiki,

Esu trečiojo kurso Socialinių mokslų kolegijos studentas. Rašau baigiamąjį darbą apie įmonės marketingo galimybes socialiniuose tinkluose, pasitelkiant turinio kūrimo strategiją. Taip pat analizuojamas lietuvių fenomeno "Bored Panda" atvejis. Anketoje bus užduodami klausimai apie naršymą internete/socialiniuose tinkluose, sekamų ir skaitomų puslapių įpročius. Kiekvienas atsakymas yra labai svarbus.

 

Kokiais socialiniais tinklais naudojatės?

Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais? (Jei nesinaudojate, praleiskite sekantį klausimą)

Kokiais tikslais naudojatės socialiniais tinklais?

Ar sekate naujienų ir pramogų portalus socialiniuose tinkluose? (Jei nesekate, praleiskite sekantį klausimą)

Kokius naujienų ir pramogų portalus sekate socialiniuose tinkluose?

Ar esate girdėję apie lietuvių projektą "Bored Panda"?

Ar sekate šį portalą bent viename socialiniame tinkle?

Kokiuose socialiniuose tinkluose sekate puslapį "Bored Panda"?

Kaip dažnai susiduriate su šiais atvejais, sekant naujienų ir pramogų portalus

Kiek laiko per dieną praleidžiate skaitydami straipsnius, kuriuos pamatėte socialiniuose tinkluose?

Kokio tipo turinį socialiniuose tinkluose mėgstate labiausiai?

Ar esate girdėję ir suprantate sąvoką "turinio marketingas?"

Kas, jūsų manymu, yra turinio marketingas?

Kas patraukia jūsų dėmesį išvydus pasidalintą straipsnį socialiniuose tinkluose? (galimi keli variantai)

Ar dažnai susiduriate su masalinėmis antraštėmis, kuomet turinys visiškai neatitinka turinio? (angl. clickbait)

Kokios rūšies straipsnius dažniausiai skaitote?

Kaip manote, ar įmonei svarbu turėti ir strategiškai valdyti savo socialinį tinklalapį?

Jeigu turėtumėte/turite savo įmonę, kuriuose socialiniuose tinkluose kurtumėte paskyrą?

Elgesio socialiniuose tinkluose ypatumai

Jūsų amžius

Kokiai respondentų grupei save priskiriate?

Jūsų lytis

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą