Traškučių „Pringles“ pardavimų skatinimo priemonės

Sveiki! Esame KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto antro kurso finansų ir marketingo studentai ir atliekame tyrimą, siekdami nustatyti, kokios pardavimų priemonės skatintų vartotojus pirkti traškučius „Pringles“.
Apklausos metu surinkti duomenys bei rezultatai bus pateikiami apibendrintai, todėl anonimiškumas garantuotas.

Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus!

Traškučių „Pringles“ pardavimų skatinimo priemonės
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai perkate traškučius „Pringles“? ✪

JEI ATSAKĖTE „Neperku“, PEREIKITE PRIE KLAUSIMO NR. 4

2. Kas Jus skatina pirkti traškučius „Pringles“?

Įvertinkite veiksnius skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 - visiškai neskatina, o 5 - labai skatina
12345
Traškučių skonis
Išskirtinė pakuotė
Traškučių forma
Kaina
Platus asortimentas

3. Įvertinkite teiginius.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNeturiu nuomonėsSutinkuVisiškai sutinku
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina nuolaidos.
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina speciali prekių rinkinių kaina.
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina nemokami prekės pavyzdžiai.
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina konkursai, loterijos bei žaidimai.
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina dovanos ir premijinės prekės.
Pirkti traškučius „Pringles“ labiausiai mane skatina vaizdinės priemonės (iškabos, plakatai).

4. Kas skatina rinktis (ir) kito prekės ženklo traškučius? ✪

Pasirinkite labiausiai jums tinkantį atsakymo variantą.

5. Jūsų lytis: ✪

6. Jūsų amžius: ✪

7. Pajamos per mėnesį: ✪