Transporto paslaugų teikėjo pasirinkimo kriterijai, vežant smulkias siuntas Lietuvoje

Kviečiame dalyvauti šioje anketoje ir atsakyti į pateiktus klausimus. Mes, tai yra Deivydas Kručkas ir Eimantas Vyšniauskas, esame Alytaus kolegijos Transporto ir logistikos verslo studijų programos antro kurso studentai. Mūsų straipsnio tikslas - išnagrinėti transporto paslaugų teikėjo pasirinkimo kriterijus, kurie veža smulkias siuntas Lietuvoje. Apklausa susideda iš 16 klausimų ir yra anoniminė. Dėkojame už jūsų laiką ir dalyvavimą.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar jums yra tekę girdėti apie smulkių siuntų gabenimo įmones?

2. Ar naudojotės smulkias siuntas gabenančių įmonių paslaugomis?

3. Ar esate siuntę siuntinį?

4. Ar esate gavę siuntinį?

5. Kelių smulkių siuntų gabenimo įmonių paslaugomis jums teko naudotis per pastaruosius metus?

6. Prašome išranguoti svarbiausius kriterijus renkantis siuntų gabenimo įmonę, kai 1 – pats svarbiausias kriterijus, o 5 – pats nesvarbiausias.

12345
Pristatymo greitis
Pristatymo kaina
Pristatymo vietovės (pristatymas į mažiau žinomas ar sunkiau privažiuojamas/randamas vietoves)
Prekinis ženklas (įmonės žinomumas, atsiliepimai)
Aptarnavimas (įmonės personalo elgesys su klientais, lengvas susisiekimas su įmonės personalu)

7. Ar buvote patenkinti paskutinės siuntų gabenimo įmonės paslaugomis?

8. Jei į 7 klausimą atsakėte ne arba iš dalies, parašykite kokios paslaugos nepateisino jūsų lūkesčių? (galimi keli atsakymų variantai)

9. Įvertinkite kiek svarbūs yra žemiau pateikti kriterijai steigiant smulkių siuntų gabenimo įmones.

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Unikalių paslaugų pasiūla
Geresnis kainos ir kokybės santykis
Pristatymo vietovių plėtra

10. Prašome nurodyti, kiek pritariate šiems teiginiams

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Už greitesnį pristatymą privalu mokėti didesnę kainą
Mandagus aptarnavimas būtinas kiekvienos įmonės bruožas
Siuntiniai reikalaujantys daugiau priežiūros turi būti transportuojami už didesnę kainą
Už sutarto pristatymo termino nesilaikymą įmonė privalo kompensuoti žalą klientui

11. Kokiu būdu dažniausiai užsisakote paslaugas?

12. Ar naudojotės siuntų automatais „LP Express“ ar „Omniva“?

13. Jeigu į 12 klausimą atsakėte taip, tai kuris iš šių automatų, jūsų manymu, yra kokybiškesnis?

14. Kokia jūsų lytis?

15. Koks jūsų amžius?

16. Šiuo metu jūs (galimi keli atsakymų variantai):