Transporto paslaugų gerinimas UAB "Hegelmann transporte"

Sveiki, esu Kauno kolegijos, įstaigų ir įmonių administravimo, III kurso studentas. Siekdamas užtikrinti įmonės sklandžią veiklą bei gerinti įmonės konkurencingumą, atliekų tyrimą apie UAB „Hegelmann transporte“ transporto paslaugų teikimo kokybę potencialiems klientams. Prašau visų respondentų atsakyti į klausimus, kurie padėtų gerinti įmonės reputaciją tarptautiniu mastu ir gerinti transporto paslaugų kokybę.

Atsakymai viešai nepublikuojami. Bus panaudoti baigiamojo darbo tyrimui atlikti.

Iš karto sakau ačiū už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar darbas UAB "Hegelmann transporte" vežant krovinius yra sklandus? ✪

2. Jeigu atsakėte į pirmą klausimą "Ne". Paaiškinkite, kodėl vežant krovinius, koordinuojant vairuotojų darbą yra ne sklandus? Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate?

3. Jūsų manymu, užsakymai priimami greitai ir operatyviai? ✪

4. Jeigu atsakėte į trečią klausimą "Ne", parašykite, kas trukdo greitam ir operatyviam užsakymų priėmimui?

5. kokius krovinius dažniausiai vežate / koordinuojate? ✪

6. Kokie pagrindiniai reikalavimai yra keliami vežant krovinį naudojant UAB „Hegelmann transporte“ teikiamomis ransporto paslaugomis? ✪

7. Įvertinkite 10 balų sistemoje UAB „Hegelmann transporte“ krovinių pristatymą laiko ir kokybės santykyje. ✪

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Pristatymas yra sklandus, be problemų;
kroviniai yra pristatomi laiku;
Maršrutai sudėlioti atkreipiant dėmesį į auto avarijų galimybę, šventines dienas ir t.t;
Vairuotojai yra pasirenkami, remiantis ne kokybės, o galimybės santykiu.
Pasirenkamas priėmimo, iškrovimo laikai atsižvelgiant į visų esamų darbuotojų darbo sąlygas ir galimybė atsirandant problemai ją išspręsti čia ir dabar.

8. Kaip jūs manote, kokia krovinio gabenimo strategija yra priimtiniausia? ✪

9.Kokiais kriterijais vertinate UAB „hegelmann transporte“ įmonę? ✪

10.Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate koordinuodami krovinių judėjimą nuo taško A iki taško B?

11. Ar visa ateinanti informaciją apie krovinį, užsakymo vykdymą, konsultavimas yra prieinama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis? ✪

12. Jūsų pastebėjimai ir pasiūlymai UAB „Hegelmann tansporte“ įmonės transporto paslaugų gerinimui. ✪