Transliuojamosios reklamos panaudojimo efektyvumas TELE2 paslaugų reklamoje

Maloniai prašau, kad Jus išsakytumėte savo nuomone žemiau pateiktais klausimais. Jums tinkanti atsakymo varianta pažymėkite langelyje. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti UAB Tele2 paslaugų transliuojamosios reklamos poveikį vartotojams Garantuoju visiška anonimiškuma, duomenys bus panaudoti tik statistiškai apdoroti, todėl savo vardo ir pavardės neminėkite. Tikiuosi, kad Jūsų atsakymai bus nuoširdus. UAB „Tele 2“ transliuojamos reklamos efektyvumo tyrimo anketa:

Jūsų lytis?

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų socialinis statusas

Kokios jūsų pajamos

Ar naudojates UAB TELE2 paslaugomis?

Kas paskatino Jūsų apsisprendimą naudotis šios organizacijos paslaugomis?

Ar esate matę UAB TELE2 televizijos reklamą?

Ar esate klausę UAB TELE2 radijo reklamą?

Kuriuo paros metu dažniausiai pastebite TELE2 televizijos reklamą?

Kuriuo paros metu dažniausiai girdite TELE2 radijo reklamą?

Ar UAB TELE2 transliuojamoji reklama skatina Jūs naudotis šio operatoriaus paslaugomis (Atsakę NE, preikite prie 14 kls.)

Kokia UAB TELE 2 transliuojamoji reklama skatina Jūs naudotis šios organizacijos paslaugomis?

Ar pasitikite UAB TELE 2 televizijos reklama?

Ar pasitikite UAB TELE2 radijo reklama?

Kuo šios organizacijos televizijos reklama išsiskiria iš kitų?

Kuo šios organizacijos radijo reklama išsiskiria iš kitų?

Kas labiausiai įsimintina TELE2 televizijos reklamoje?

Kas labiausiai įsimintina TELE2 radijo reklamoje?

Ar UAB TELE2 transliuojamojoje reklamoje pateikta informacija atitinka realybę/kokybę?

Jūsų manymu, kokių reklamos priemonių trūksta UAB TELE2 paslaugoms?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą