Transliacinės reklamos poveikis vaikams ir jų tėvams

Apklausa rengia Vilniaus Tarptautines Teises ir Verslo aukstosios mokyklos, Ekonomikos fakulteto studente, anketos duomenys bus panaudoti Baigiamajame darbe tema :Transliacines reklamos poveikis vaikams ir ju tevams. Busiu labai dekinga jei paaukosite penkias minutes savo brangaus laiko ir atsakysite i anketos klausimus. :)
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.Jūsų lytis ✪

2.Koks Jūsų amžius ✪

3.Šeimyninė padėtis ✪

4.Jūsų socialinė padėtis ✪

5.Koks Jūsų vaiko (-ų) amžius

6. Jūsų nuomone, kam reikalinga reklama ✪

7. Ar atkreipiate dėmesį į reklaminius pranešimus? ✪

8. Kaip jus elgiatės matydami reklamą? ✪

9. Jūsų nuomone ar reklamuojamos prekės yra kokybiškos ? ✪

10. Jūsų nuomone, didžiausią įtaką Jums daro perkant prekes (pažymėkite 3 labiausiai tinkamus variantus) ✪

11. Kokius jausmus ar pojūčius Jums sukelia reklama? (pažymėkite 3 labiausiai tinkamus variantus) ✪

12. Ar jus vargina didelis reklamos kiekis per televizija? ✪

13. Ar TV reklama daro įtaką perkant prekes skirtas: ✪

14. Kaip Jūs manote ar reklama yra naudinga vartotojui? Kodėl? ✪

15. Kokia TV reklama Jums, kaip vartotojams labiausiai nepriimtina? Kodėl? ✪

16. Ar reklamą televizijoje reikėtų rodyti atskirai tam tikru laiku? Kodėl? ✪

17. Kieno nuomonė dominuoja priimant sprendimą pirkimo metu? ✪

18. Kokios prekės reklama labiausiai patinka Jūsų vaikui (-ams)? (neturintiem vaikų pereiti prie prie 31 klausimo) ✪

19. Ar skatina vaikas (-ai) pirkti Jus ankstesnio klausimo prekę?

20.Ar Jūs nuperkate ankstesniame klausime minetą prekę kai to prašo vaikas (-ai) ?

21. Ar vaikas (-ai) skatina jus pirkti prekes, matytas reklamose?

22. Kaip vaikas (-ai) įtakoja Jus įsigyti reklamuojama prekę?

23. Kas atsitinka neišpildžius vaiko (-ų) prašymo?

24.Kaip dažnai vaikas (-ai) įtakoja Jus dėl pirkimo sprendimų priėmimo?

25. Ar vaikas (-ai) skatina Jus įsigyti nevaikiškų prekių (pripučiama čiužinį, kėdes ir pan.)

26. Ar vaikas (-ai) prašo nupirkti akcijinių vaikiškų prekių dėl nemokamo žaisliuko pvz. „Danonki“?

27. Jūsų manymu, kokia TV reklama daro didžiausią įtaką Jūsų vaiko (-ų) raidai?

28. Pažymėkite veiksnį (-ius), kuris (-ie) labiausiai atkreipia Jūsų vaiko (-ų) dėmesį reklamoje?

29. Ar stengiates, kad TV reklamos Jūsų vaikas (-ai) nežiūrėtų? Kodėl?

30. Ar reikalingi TV reklamos apribojimai produkcijai skirtai vaiko vartojimui?

31. Ar reikalingi TV reklamos apribojimai produkcijai skirtai šeimos vartojimui? ✪

32. Ką, Jūsų manymu, reikėtų keisti TV reklamoje kuri skirta vaikui (-ams)? Kodėl? ✪

Ačiū už Jūsų atsakymus, būkite tikri Jūs man tikrai labai pagelbėjote :)