Tinklaraštis kaip mokymosi instrumentas aukštojo išsilavinimo įstaigose
Sveiki!
Esu VGTU Kūrybinių industrijų programos IV kurso studentė. Atlieku tyrimą apie tinklaraščio (ang. blog) kaip mokymosi instrumento poreikį aukštojo išsilavinimo įstaigose. Tinklaraščiai kaip atsiskaitymų ir mokymo priemonė tampa vis labiau populiarūs įvairiausiose pasaulio šalyse. Įsivaizduokite, jeigu vietoj nedidelės apimties rašto darbo turėtume parašyti straipsnį ar įžvalgą į bendrą dėstytojo ir grupės draugų viešą tinklaraštį.
Atlikti tyrimai parodė, jog tinklaraščio naudojimas yra efektyvus ir itin palankiai vertinamas tiek studentų, tiek dėstytojų tarpe. Tinklaraštis suteikia galimybę studentams rašyti nedidelės apimties tekstus, kuriais gali lengvai dalintis su grupės draugais ir dėstytojais. Įrašai dažniausiai rašomi mažiau formaliu stiliumi, todėl studentams yra lengviau dalintis savo idėjomis ir sulaukti atsiliepimų iš grupės draugų bei dėstytojo žymiai greičiau. Žinoma, stipri argumentacija vis tiek išlieka esminiu reikalavimu.
Apklausa yra skirta studentams. Visi pateikti atsakymai yra konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimui. Iš anksto dėkoju už Jūsų pateiktus atsakymus!