The role of festivals and celebrations in marketing campaigns
This survey was made by Zlata Kazhenava and Eva Navickaitė for the research article “The role of festivals and celebrations in marketing campaigns”. We are grateful for your contribution and your information will help us to understand how festivals impact marketing strategies by exploring your experience and preferences regarding festive-themed marketing campaigns. The survey responses are confidential and used only for research purposes, no data won’t be shared with the third party. (Šią apklausą atliko Zlata Kazhenava ir Eva Navickaitė moksliniam straipsniui „Festivalių ir švenčių vaidmuo rinkodaros kampanijose“. Dėkojame už jūsų dalyvavimą, o jūsų pateikta informacija padės mums suprasti festivalių įtaką rinkodaros strategijoms. Nagrinėdami jūsų patirtį, susijusią su marketingo kompanijomis festivaliuose, siekiame gauti įžvalgų apie mūsų mokslinį straipsnį. Visi apklausos atsakymai yra konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais; jokie duomenys nebus bendrinami su trečiosiomis šalimis.)