Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, skatinant pirmos - antros klasės mokinius skaityti

Anketa pirmų – antrų klasių pedagogams

Gerbiamas respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė, Deimantė Laučienė atlieka tyrimą, kurio tikslas ištirti pirmos – antros klasės mokinių tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą, skatinant jų skaitymą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajam darbui tema: „Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, skatinant pirmos – antros klasės mokinius skaityti“. Pildant anketą nereikia Jūsų asmeninių duomenų (vardo, pavardės..), siekiant nepažeisti anonimiškumo. Teisingų ir neteisingų atsakymų nėra, todėl atsakyti turėtumėte per 7-10 minučių. Jūsų išsakyta nuomonė leis geriau suvokti tėvų ir pedagogų bendradarabiavimą, skatinant pirmų – antrų klasių mokinius skaityti.

Pažymėkite apskritimą varnele, o reikiamose vietose atsakymą įrašykite.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip Jūs suprantate sąvoką bendradarbiavimas?

2. Ar Jūs bendradarbiaujate su tėvais skatinant, pirmų – antrų klasių mokinius skaityti?

3. Kokius sunkumus išskiriate bendradarbiaujant?

4. Kokius privalumus išskiriate bendradarbiaujant?

5. Kokia bendradarbiavimo forma Jums patogiausia?

6. Kokia bendradarbiavimo forma Jums nepatogiausia?

7. Jūsų nuomone, kokią įtaką ir reikšmę vaikui daro skaitymas?

8. Kokia yra tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo nauda skatinant vaikus skaityti?

9. Kaip Jūs bendradarbiaujate su tėvais?

10. Kokia Jūsų lytis?

11. Nurodykite savo pedagoginį darbo stažą:

13. Kurioje klasėje mokote?