Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas skatinant 1-2 klasių vaikus skaityti

Gerbiamas respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė, Deimantė Laučienė atlieka tyrimą, kurio tikslas yra ištirti tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo galimybes ir kylančius sunkumus, skatinant 1-2 klasių vaikus skaityti. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti Pedagoginių studijų baigiamiajam darbui tema: „Tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas skatinant 1-2 klasių vaikus skaityti“. Pildant anketą nereikia Jūsų asmeninių duomenų (vardo, pavardės..), siekiant nepažeisti anonimiškumo. Teisingų ir neteisingų atsakymų nėra, todėl atsakyti turėtumėte per 7-10 minučių. Jūsų išsakyta nuomonė leis geriau suvokti tėvų ir pedagogų bendradarabiavimą skatinant 1-2 klasių vaikus skaityti.

Pažymėkite apskritimą, o reikiamose vietose atsakymą įrašykite.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip Jūs suprantate sąvoką bendradarbiavimas? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

2. Ar Jūs bendradarbiaujate su tėvais skatinant 1-2 klasių vaikus skaityti?

3. Kokius sunkumus išskiriate bendradarbiaujant? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

4. Kokius privalumus išskiriate bendradarbiaujant? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

5. Jūsų nuomone, kokią įtaką ir reikšmę vaikui daro skaitymas? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

6. Kokia yra tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo nauda skatinant vaikus skaityti? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

7. Kaip Jūs bendradarbiaujate su tėvais? Galima pasirinkti daugiau nei 1 atsakymo variantą.

8.Kokia Jūsų lytis?

9. Nurodykite savo pedagoginį darbo stažą:

10. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?