Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
33
prieš beveik 3m.
XXxxxxxx
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
tevu
anketa
Rezultatai yra viešai prieinami
Lytis
Vyras
Moteris
Amžius
18-25
26-30
31-35
36 ir daugiau
Koks tėčio išsilavinimas
Nebaigtas vidurinis
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
Koks mamos išsilavinimas
Nebaigtas vidurinis
Vidurinis
Aukštesnysis
Aukštasis
Kiek vaikų Jūsų šeimo
1
2
3
4
Kiek metų Jūsų vaikas lanko ikimokyklinę įstaigą (parašykite):
1. Kokia, Jūsų požiūriu, yra svarbiausia ikimokyklinio ugdymo institucijos paskirtis (pažymėkite 1-2 labiausiai Jums tinkančius atsakymus)?
o Tenkinti vaiko prigimtinius poreikius.
o Skatinti vaiko socialinį, pažintinį vystymąsi.
o Lavinti stambiąją motoriką.
o Inicijuoti vaikų fizinį aktyvumą. (dalyvauti žaidimuose).
o Praturtina vaikų bendravimo su kitais patirtį.
o Padeda pasiruošti mokymuisi mokykloje.
2. Kokį vaidmenį tėvai dažniausiai atlieka ikimokyklinės įstaigos pedagogų organizuojamame ugdymo procese? (pažymėkite vieną langelį kiekvienoje eilutėje).
Labai dažnai
Dažnai
Retai
Labai retai
niekada
Dalyvio
Pagalbininko
Stebėtojo
Iniciatoriaus
3. Kodėl yra naudingas bendravimas ir bendradarbiavimas tarp tėvų ir ikimokyklinės įstaigos pedagogų, įgalinant vaikus sportinės veiklos plėtrai ?
o Labiau suartina tėvus ir pedagogus. .
o Padeda pedagogui ugdyti vaikų fizinį aktyvumą
o Labiau suartina tėvus ir vaikus.
o Padeda pedagogui geriau pažinti ugdytinį.
o Nulemia sėkmingą vaikų ugdymą.
o Didėja pedagoginio poveikio efektyvumas.
4. Teiginiai apie tėvų ir ugdymo įstaigos bendravimą ir bendradarbiavimą.
Niekada
Kartą per mėnesį
Kartą per savaitę
Kelis kartus per savaitę
1. Kaip dažnai Jūs savo vaiko klausiate ką jis/ji veikė darželyje?
2. Kaip dažnai Jūs peržiūrite savo vaiko darbelius, piešinius
3. Kaip dažnai Jūs kalbatės su savo vaiku apie jo/jos veiklą darželyje?
4. Kaip dažnai Jūs kalbatės su savo vaiku apie jo/jos auklėtojas darželyje?
5. Kaip dažnai Jūs kalbatės su savo vaiku apie jo/jos auklėtojas darželyje?
6. Kaip dažnai Jūs kalbatės su savo vaiku apie fizinį aktyvumą darželyje?
7. Kaip dažnai Jūs kalbatės su savo vaiku apie judriuosius žaidimus darželyje?
8. Kaip dažnai Jūs padedate organizuojant ar rengiant darželio renginius, sportinius žaidimus ir pan.
9. Kaip dažnai Jūs lankotės darželyje organizuojamuose tėvų susirinkimuose?
10. Kaip dažnai Jūs siekiate susitikti su auklėtojais ar darželio vadovais norėdamas (-a) aptarti vaikų ugdymo klausimus?
11. Kaip dažnai Jūsų vaiko auklėtoja suteikia Jums informacijos apie Jūsų vaiko fizinį ugdymą darželyje?
12. Kaip dažnai auklėtoja Jums iš anksto suteikia informacijos apie darželyje vykstančius renginius, projektus?
13. Kaip dažnai Jūsų vaiko auklėtojas suteikia Jums informacijos apie Jūsų vaiko pasiekimus darželyje?
5. Ar manote, jog tarp tėvų ir ugdymo įstaigos yra bendradarbiavimas, partnerystė.
Sutinku
Sutinku iš dalies
Nesutinku
Neturiu nuomonės
1. Tėvai yra lygiaverčiai pedagogo partneriai ugdymo procese.
2. Pedagogai atsižvelgia į Jūsų nuomonę ugdymo klausimais.
3. Esate skatinami aktyviai dalyvauti tobulinant bei modernizuojant įstaigos veiklą
4. Bendradarbiavimas tarp šeimos ir darželio, kai tėvai dalyvauja grupės veikloje padeda auklėtojai
5. Bendradarbiavimas tarp šeimos ir darželio, kai tėvai dalyvauja grupės veikloje yra naudingas vaikui
6. Šeimos ir darželio bendradarbiavmas padeda visapusiškai ugdyti vaiką
7. Bendradarbiavimo sėkmė priklauso nuo nuoširdaus ir veiksmingo auklėtojos ir tėvų bendradarbiavimo.
8. Ugdymo veikla, kuri vyksta grupėje turi rūpintis auklėtoja, o ne tėvai
9. Šeima ir pedagogai yra ugdymo partneriai, todėl jų tarpusavio sąveika yra itin reikšminga
6. Kokios bendradarbiavimo formos ugdymo įstaigoje Jums priimtiniausios?
Sutinku
Sutinku iš dalies
Nesutinku
Neturiu nuomonės
1. Tėvų susirinkimai, nes jų metu priimami bendri sprendimai.
2. Bendravimas su specialistais, nes tai padeda išspręsti iškilusias problemas
3. Bendri tėvų ir vaikų renginiai, kurių metu vaikai kaupia socialinę patirtį
4. Individualūs pokalbiai, kurių metu pedagogai teikia patarimus, kaip padėti vaikui.
5. Įvairūs renginiai, ekskursijos, nes tai suartina tėvus ir vaikus
6. Pokalbiai telefonu, jų metu perteikiama tik konkreti informacija
7. Pokalbiai su darželio vadovais
8. Įrašai pasiekimų aplankuose, juose būna surašyta visa informacija apie vaiko pasiekimus ir problemas
9. Informaciniai bukletai, atmintinės, kurie suteikia įvairios informacijos apie vaikų ugdymą ir lavinimą.
7. Kuo dažniausiai ikimokyklinėje įstaigoje domitės? Vaiko ((galimi keli atsakymo variantai)
o Žiniomis;
o Sveika mityba;
o Saugumu;
o Žaidimais;
o Menine veikla;
o Šventėmis, pramogomis;
o Fiziniu grūdinimu;
o Fizinio aktyvumo ugdymu;
o Ar vaikas fiziškai aktyvus;
o Poreikių patenkinimu;
o Raida, vystymusi;
8. Kokį informacijos turinį dažniausiai Jums perteikia pedagogai?
o Vaiko pasiekimai;
o Problemos, kylančios ugdant vaiko gebėjimus;
o Vaiko sveikatos problemos;
o Vaiko fizinio aktyvumo pasiekimai;
o Konfliktinės situacijos tarp vaikų;
o Šeimai reikalinga pedagoginė pagalba;
9. Kas Jūsų manymu, trukdo tėvų (globėjų) ir pedagogų bendradarbiavimui, įgalinant vaikus sportinės veiklos plėtrai? (galimi keli atsakymo variantai).
o Oficialus ir perdėtai dalykiškas bendravimas;
o Tėvų (globėjų) neigiamas požiūris į pedagogus;
o Tėvų (globėjų) abejingumas;
o Tėvų (globėjų) užimtumas;
o Pedagogų užimtumas;
o Tėvų (globėjų) nenoras dalyvauti ikimokyklinės įstaigos veikloje;
o Tėvų (globėjų) galimybių neįvertinimas;
o Trukdžių nėra;
10. Kokias svarbiausias tėvų (globėjų) ir ikimokyklinės įstaigos pedagogų partnerystės problemas Jūs įvardintumėte? (galimi keli atsakymo variantai).
o Nepakankama tėvų (globėjų) pedagoginė kultūra;
o Tėvų (globėjų) atsakomybės už savo vaikų auklėjimą stoka;
o Reti ir netikslingi susitikimai;
o Per mažas tėvų (globėjų) aktyvumas;
o Neįvairios bendradarbiavimo, pedagoginio tėvų švietimo formos;
o Prastas tėvų (globėjų) požiūris į ikimokyklinę įstaigą ir pedagogus;
o Nesuderinti reikalavimai, kuriuos ugdymo partneriai kelia vieni kitiems;
o Pedagogai neįvertina tėvų pagalbos vaiko ugdymo srityje;
11. Ko reikia, kad būtų efektyvesnis tėvų (globėjų) ir pedagogų bendradarbiavimas, įgalinant vaikus sportinės veiklos plėtrai? (galimi keli atsakymo variantai)
o Nuolatinio ryšio palaikymo;
o Abi pusės turi siekti bendravimo, nelaukti kas pirmiau parodys iniciatyvą;
o Didesnio pasitikėjimo vieni kitais;
o Didesnio pedagogų kompetentingumo;
o Daugiau tėvų geranoriškumo;
o Abipusio keitimosi informacija;
o Stiprinti tėvų švietimą;
o Tėvų skatinimas domėtis vaikais;
o Tėvams atsakingiau žiūrėti į susirinkimus;
o Dažniau organizuoti šventes, neformalius susitikimus ir kt;
o Reguliariai ir sistemingai teikti informaciją apie vaiko pažangą;
o Tėvai pirmieji turėtų rodyti iniciatyvą domintis apie vaiko ugdymąsi;
12. Kiek laiko vidutiniškai kasdien Jūsų vaikas(i) praleidžia žaisdami judriuosius žaidimus namuose poilsio dienomis?
o 0,5 val.
o 1 val.
o 1,5 val.
o 2 val.
o 2,5 val.
o 3 val.
o 4 val.
13. Kiek laiko vidutiniškai kasdien Jūsų vaikas(i) praleidžia žaisdami judriuosius žaidimus lauke poilsio dienomis?
o 0,5 val.
o 1 val.
o 1,5 val.
o 2 val.
o 2,5 val.
o 3 val.
o 4 val.
14. Kiek laiko vidutiniškai poilsio dienomis Jūsų vaikas(i) praleidžia pasivaikščiojimuose su tėvais (globėjais, seneliais, broliais/seserimis)?
o 0,5 val.
o 1 val.
o 1,5 val.
o 2 val.
o 2,5 val.
o 3 val.
o 4 val.
Pateikti