TEO LT, AB klientų aptarnavimo kokybės gerinimo tyrimas

Anketa skirta TEO klientams.

TEO paslaugomis naudojatės kaip:

Kiek laiko naudojatės TEO paslaugomis?

Kokiomis paslaugomis šiuo metu naudojatės?

Kokiais klausimais dažniausiai kreipiatės į TEO klientų aptarnavimo specialistus?

Kokiu būdu sprendžiate iškilusias problemas, susijusias su TEO teikiamomis paslaugomis?

Kai kreipėtės į TEO darbuotojus telefonu, kaip dažnai susiduriate su pateiktais kriterijais:

Ar yra tekę ilgai laukti eilėje priėmimo?

Ar jums patogus TEO KAC klientu aptarnavimo nustatytas laikas?

Kaip labai Jūs sutinkate arba nesutinkate su pateiktais teiginiais:

Kaip manote, kokios priemonės yra veiksmingiausios, siekiant kokybiškesnio klientų aptarnavimo (pasirinkite 2 faktorius)?

Kokios priežastys galėtų daryti įtaką Jūsų apsisprendimui atsisakyti TEO paslaugų?

Kaip Jūs vertinate TEO klientų aptarnavimo kokybę 10 balų sistemoje (5-blogai, 6-patenkinamai, 7- vidutiniškai, 8-gerai, 9-l.gerai, 10-puikiai)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Koks Jūsų išsilavinimas?

Jūs gyvenate:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą