Televizinės reklamos poveikis vaikams iki dvejų metų

Sveiki, esu 4 kurso Vilniaus Universiteto studentė, rašanti bakalaurinį darbą tema „Reklamos poveikis vaikams“. Šiuo klausimynu siekiu išsiaiškinti, kokį poveikį televizinė reklama turi patiems mažiausiems – vaikams iki DVEJŲ metų. Todėl tėvelius, auginančius vaikus iki dvejų metukų, prašyčiau atsakyti į šią anketą. Jūsų atsakymai man labai svarbūs. Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką.

1. Ar Jūsų šeima žiūri TV?

2. Ar leidžiate savo vaikui žiūrėti TV?

3. Kaip Jūsų vaikas reaguoja, išvydęs reklamą per TV? (Galimi keli atsakymo variantai)

Jei į 3 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

  1. i kai kuris reklamas reaguoja labai emocingai - susiima uz ausu ir spiegia.
  2. -

4. Kaip Jūs pats/pati reaguojate, išvydęs/-usi reklamą per TV? (Galimi keli atsakymo variantai)

Jei į 4 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

  1. Domiuosi reklamos gamyba

5. Ar Jūs perkate vaikams reklamuotas prekes?

Jei į 5 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

    6.Jūsų pastebėjimai, susiję su šia tema

    1. Jokių

    Jūsų vaiko amžius

    1. 1m 10men
    2. 1 m. 6 mėn.
    3. 3
    4. 1,7 metu
    5. 1 m.
    6. 1metai
    7. 2
    8. 19
    9. 3 m.

    Jūsų vaiko lytis

    Jūsų amžius

    1. 27
    2. 31
    3. 35
    4. 31
    5. 34
    6. 32
    7. 36
    8. 38
    9. 28

    Jūsų lytis

    Jūsų išsilavinimas

    1. vidurinis
    2. Aukštasis
    3. aukštasis
    4. Aukštasis
    5. aukštasis
    6. aukstasis
    7. vid
    8. Aukštasis
    9. aukstasis
    Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą