TELE2 TV REKLAMOS ĮTAKA PIRKIMŲ SKATINIMUI

Televizija viena brangiausių ir veiksmingiausių reklamos priemonių. Ji platina masinius įvaizdžius: ko siekti, ko norėti, kaip rengtis ir pan.

Šios anketos tikslas – išsiaiškinti UAB Tele2 TV reklamos įtaką pirkimų skatinimui

Gauti duomenys bus panaudoti rašant baigiamąji darbą darbą.

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

 

 

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokio telekomunikacijų operatoriaus paslaugomis šiuo metu naudojatės?

Kas paskatino pasirinkti būtent šį telekomunikacijų operatorių?

Kokio telekomunikacijų operatoriaus TV reklamą dažniausiai pastebite?

Ar pamatę "TELE2" TV reklamą pasidomite plačiau apie siūlomą paslaugą?

Kokiu metu dažniausiai pastebite Tele2 TV reklamą?

Kuri Tele2 reklama Jums labiausiai patinka?

Kaip vertinate pasirodžiūsį naują pildyk draugų sezaną?

Ar užtektinai informacijos Tele2 TV reklamoje pateikia apie tuo metu siūlomas paslaugas?

Kas Tele2 Tv reklamoje Jums patinka?

Ar turite Tele2 reklamos veikėją kuris jums paiktų?Jei taip tai kas jis?(Jei ne pereikite į sekantį klausimą).

Kaip manote ar Tele2 reklamą galima vadinti originalia?

Kuo jums naudinga Tele2 Tv reklama? (jei nenaudinga pereiti į sekantį klausimą).

Kuo Tele2 Tv reklama išsiskiria iš kitų mobiliojo ryšio operatorių?

Ar esate pasinaudoję Tele2 paslauga kurią matėte Tv reklamoje?

Ar esate matę klaidinančią Tele2 tv reklamą?Jei taip kokia ji buvo ir kas neatitiko?(jei ne pereikite į kitą klausimą).

Jei pamatę Tele2 Tv reklamą kurioje siūlomos geresnės paslauos kainos ir kokybės atžvilgiu , ar apsvarstytumėte galimybę pereiti iš kito operatoriaus į tele2?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?