Tele2 PILDYK

Esame Kauno Technologijos Universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto ketvirto kurso studentai. Šiuo metu atliekame apklausą apie reklamos efektyvumą. Ši apklausa yra anoniminė, atsakymai bus apdorojami ir pateikiami tik apibendrinta forma ir tik studijų tikslams. Dėkojame už Jūsų nuoširdžius atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kur dažniausiai pastebite reklamas?

2. Kuriuo mobiliojo ryšio operatorium naudojatės?

3. Kas lėmė tokį Jūsų pasirinkimą?

4. Ar naudojatės Tele2 išankstinio mokėjimo kortele (PILDYK)?

5. Ar esate matę/girdėję apie Tele2 PILDYK reklamą? (jei atsakėte „NE“, pereikite prie 8 klausimo)

6. Kaip vertinate Tele2 PILDYK rodomą reklamą su herojais: Gabbana, Erika, Braške, Mobiu ir Ozzy?

7.Kas jus labiausiai patraukia šioje PILDYK reklamoje? (pažymėkite 2 pačius svarbiausius kriterijus)

8. Jūsų lytis?

9. Jūsų amžius?

10. Jūsų šeimos dydis?

11. Kokios Jūsų pajamos tenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį?