Tele2 Klientų Tyrimo Klausimynas
Esame Vilniaus kolegijos verslo ir vadybos fakulteto, reklamos vadybos studentai. Kviečiame atsakyti į apklausą. Apklausa yra anoniminė.
Tikslas: Surinkti duomenis apie potencialių klientų elgseną, paslaugų naudojimo įpročius, pasitenkinimą bei kainų suvokimą, kad būtų galima įvertinti įmonės veiklos rodiklius, prognozuoti ateities tendencijas ir parengti efektyvią reklaminę kampaniją.
Instrukcijos:
Prašome atsakyti į visus klausimus. Kai kuriuose klausimuose reikės pažymėti nuomonę pagal pateiktas skalas. Atsakymai bus konfidencialūs ir panaudojami tik statistinei analizei.
Kaip dažnai naudojatės mobiliojo ryšio paslaugomis?
Kokias paslaugas naudojate? (Pažymėkite visus, kurie tinka)
Ar esate keitę ar planuojate keisti mobiliojo ryšio paslaugų tiekėją per ateinančius 12 mėnesių?
Prašome pažymėti, kiek stipriai sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais (skalė nuo 1 iki 5, kur:
Prašome pažymėti, kaip Jūs vertintumėte tele2 įvaizdį, pasirinkdami tašką skalėje, kuri jungia žemiau pateiktus priešingus bruožus.
Prašome įvertinti tele2 įvaizdį pagal žemiau nurodytus atributus, pasirinkdami skaičių nuo –5 iki +5 (kur –5 reiškia visiškai neigiama savybė, 0 – neutralu, +5 – visiškai teigiama savybė)
Prašome įvertinti tele2 įvaizdį pagal žemiau nurodytus atributus, pasirinkdami skaičių nuo –5 iki +5 (kur –5 reiškia visiškai neigiama savybė, 0 – neutralu, +5 – visiškai teigiama savybė)
Lytis
Amžius
- 32
- 26
- 17
- 39
- 19
- 19
- 19
- 17
- 20
- 20