Tele2

Potencialių klientų įpročių analizė mobilaus ryšio operatorių kontekste.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate Tele2 klientas?

2. Jūsų lytis

3. Jūsų amžiaus grupė

4. Jūsų gyvenamoji vieta

5. Kokios yra Jūsų vidutinės mėnesio pajamos (po mokesčių)?

6. Kaip vertinate pasitenkinimą savo mobilaus ryšio operatoriumi?

7. Kaip vertinate savo dabartinio interneto greitį?

Labai lėtasLėtasNormalusGreitasLabai greitas
Atsakymas:

8. Įvertinkite savo dabartinio mobiliojo ryšio operatoriaus kainos ir kokybės santykį nuo -2 iki +2 (kur -2 yra labai blogai, o +2 labai gerai)

-2-1012
Atsakymas:

9. Kokiomis informacinėmis priemonėmis labiausiai pasikliaujate renkantis ryšio tiekėją?

10. Kokį mėnesinį biudžetą skiriate mokant už ryšio paslaugas?

11. Kaip dažnai naudojatės mobiliojo ryšio internetu?

12. Kokiomis teikiamomis paslaugomis naudojatės dažniausiai?

13. Kiek Jums yra svarbūs šie veiksniai renkantis mobiliojo ryšio paslaugų teikėją? (-2 – visiškai nesvarbu, +2 – svarbu)

-2-1012
a) Paslaugų kaina
b) Ryšio kokybė
c) Interneto greitis
d) Lankstūs mokėjimo planai
e) Klientų aptarnavimo kokybė

14. Kaip vertinate šiuos „Tele2“ aspektus? (-2 – labai blogai, +2 – labai gerai)

-2-1012
a) Paslaugų kaina
b) Ryšio kokybė
c) Interneto greitis
e) Klientų aptarnavimas

15. Ar šiuo metu svarstote galimybę keisti mobiliojo ryšio tiekėją?

16. Kaip bendrai vertinate „Tele2“ paslaugas?

Labai blogaiBlogaiVidutiniškaiGeraiLabai gerai
Atsakymas