Teisinis reklamos socialines atsakomybes ir etikos reglamentavimas

Anketos tikslas – ištirti 16- 24 metų jaunuolių požiūrį į reklamos socialinės atsakomybės ir etikos teisinį reglamentavimą. Jos duomenys bus panaudoti rašant bakalaurinį darbą. Iš anksto dėkojame už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Lietuvoje vartotojas neturi nuomonės apie reklamos kokybę.

2. Išvardinkite Jums žinomus teisinius dokumentus, susijusius su reklama.

3. Pažymėkite Jums žinomas reklamos priežiūros institucijas:

4. Reklamoje galima:

5. Reklamos savireguliacija – tai (pažymėkite teisingus atsakymus):

6. Jūsų nuomone, reklamos savireguliacija yra reikalinga:

7. Kur, Jūsų manymu, reklama labiausiai pažeidžia etikos kriterijus?

8. Reklamos socialinė atsakomybė – tai:

9. Kokių, Jūsų nuomone, ginčytinų prekių ir paslaugų reklama yra ribojama Lietuvoje?

10. Ar dažnai šalyje pažeidžiami įstatymai, reguliuojantys reklamos veiklą?

11. Ar pakankamai didelės baudos, skiriamos su reklamos veikla susijusių įstatymų pažeidėjams?

12. Ar užtenka informacijos šalies visuomenės informavimo priemonėse apie reklamos socialinę atsakom

13. Jūsų amžius:

14. Vietovė, kurioje gyvenate: