Teikiamų paslaugų kokybė, saugant vartotojo teises, Lietuvoje

Anketa yra anoniminė, todėl gauti duomenys bus naudojami tik apibendrintai gautos informacijos analizei. Prašome Jūsų rasti galimybę atsakyti į klausimus. Pasirinkite Jums tinkamą atsakymą(-us) ir jį(-juos) pažymėkite.Kur reikia, įrašykite savo atsakymus. Jūsų nuomonė mums yra svarbi!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiai amžiaus grupei Jūs priklausote? ✪

2. Jūs esate: ✪

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų užimamos pareigos pagal pavaldumą:

5. Jūs gyvenate

6. Kaip suprantate sąvoką kokybė?

7. Ar Jums yra svarbi teikiamos paslaugos kokybė?

8. Kokie paslaugos kokybės kriterijai Jums svarbiausi?

9. Ar esate kada nors nusivylę teikiamos paslaugos kokybe (t.y. paslauga neatitiko Jūsų lūkesčių)?

10. Ar dažnai paslauga neatitinka Jūsų keliamų kokybės reikalavimų?

11. Kokia paslauga (kokios paslaugos) neatitiko Jūsų keliamų kokybės reikalavimų?

12. Ar kreipėtės dėl paslaugos nekokybiškumo ir savo teisių pažeidimo į kompetentingas institucijas?

13. Jūsų nuomone, ar buvo apgintos Jūsų tesės?

14. Kaip buvo apgintos Jūsų, kaip vartotojo, teisės?

15. Ar žinote, kokios institucijos gina ir saugo vartotojų teises?

16. Ar žinote savo, kaip vartotojo, teises?

17. Jūsų nuomone, kas lemia paslaugos nekokybiškumą Lietuvoje?

18. Kaip manote, ar Lietuvoje yra gera teisinė sistema ir pakankama teisinių aktų bazė vartotojo teisėms apginti?

19. Jūsų manymu, kaip galima tobulinti paslaugų kokybę Lietuvoje?