Tautosakos panaudojimas ugdant muzikinius pradinukų gebėjimus

 

Laba diena. Esu Neringa, ketvirto kurso studentė, studijuojanti pradinio ugdymo pedagogiką, Vilniaus kolegijoje Pedagogikos fakultete. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti, kaip naudojama tautosaka ugdant muzikinius pradinukų gebėjimus. Prašyčiau atsakyti į klausimus, pasirenkant vieną atsakymo variantą. Anketa anonimiška. Jūsų nuoširdūs atsakymai man labai svarbūs. Dėkoju už atsakymus.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokias metodais vadovaujatės muzikos pamokų metu?

2. Kokias tautosakos rūšis dažniausiai naudojate?

3. Kiek kartų į savaitę pamokų metu naudojate tautosakos tematiką?

4. Kaip stengiatės sudominti vaikus tautosaka muzikos pamokų metu?

5. Kaip manote, ar naudojant tautosaką, ugdomas vaiko kūrybiškumas?

6. Per kokią veiklą, Jūsų nuomone, labiausiai atsiskleidžia tautosaka?

7. Kokie kūrybiškumo gebėjimai labiausiai ugdomi tautosakos panaudojimo metu?

8. Kokiuose pamokose, Jūsų nuomone, labiausiai naudojama tautosaka?