TARPTAUTINĖS RINKOS TYRIMAI

Esame Jokūbas ir Liutauras, SMK aukštosios mokyklos studentai.

Atliekame tyrimą, kurio tikslas – ištirti studentų požiūrį į kompiuterinius žaidimus.

Apibendrinti tyrimo rezultatai bus naudojami rengiant pristatymą tarptautinių rinkos tyrimų paskaitai.

Apklausa yra anoniminė, jos metu gauti duomenys bus naudojami tik akademiniais tikslais.

Atsakinėdami pasirinkite vieną atsakymo variantą, nebent prie klausimo nurodyta kitaip.

Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir bendradarbiavimą!

Jūsų amžius:

Jūsų lytis

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų gyvenamosios vietos tipas:

Kaip dažnai žaidėte kompiuterinius žaidimus per praeitą savaitę nuo pirmadienio iki sekmadienio?

Kiek laiko paskutinį kartą jūs žaidėte kompiuterinius žaidimus per parą?

Kaip vertinate šiuos teiginius apie kompiuterinių žaidimų įtaką mokymuisi? (1 - Visiškai nesutinku 2 - Nesutinku 3 - Nei sutinku, nei nesutinku 4 – Sutinku 5 - Visiškai sutinku)

Kaip vertinate šiuos teiginius apie kompiuterinių žaidimų poveikį emocinei būsenai? (1 - Visiškai nesutinku 2 - Nesutinku 3 - Nei sutinku, nei nesutinku 4 – Sutinku 5 - Visiškai sutinku)

Kaip dažnai per praeitą savaitę dalyvavote komandiniuose kompiuteriniuose žaidimuose, kurie pasižymi tiesioginiu bendravimu tarp žaidėjų?

Kaip vertinate šiuos teiginius apie kompiuterinius žaidimus? (1 - Visiškai nesutinku 2 - Nesutinku 3 - Nei sutinku, nei nesutinku 4 – Sutinku 5 - Visiškai sutinku)

Kaip vertinate kompiuterinių žaidimų poveikį jūsų streso lygiui? (Pažymėkite skalėje, kur 1 – visiškai nepadeda sumažinti streso, 10 – labai padeda atsipalaiduoti ir sumažinti stresą.)

Kiek svarbus jums yra bendravimas su kitais žaidėjais kompiuteriniuose žaidimuose? (Pažymėkite skalėje, kur 1 – visiškai nesvarbus, 10 – labai svarbus)

Kaip vertinate savo socialinį ratą (draugus, pažįstamus)? (Pažymėkite skalėje, kur 1 – mažas socialinis ratas, 10 – didelis socialinis ratas)

Kaip vertinate šiuos teiginius apie kompiuterinių žaidimų įtaką profesinei ateičiai? (1 - Visiškai nesutinku 2 - Nesutinku 3 - Nei sutinku, nei nesutinku 4 – Sutinku 5 - Visiškai sutinku)

Suranguokite pagal svarbą kriterijus, kurie jums yra reikšmingiausi renkantis žaisti kompiuterinius žaidimus. 1 - Svarbiausias kriterijus. 5 - Mažiausiai svarbus kriterijus

Kaip manote, kokį neigiamą poveikį jūsų darbui ateityje gali turėti kompiuteriniai žaidimai?

  1. Kai kurie ypatumai gali pakenkti. Specifinio žanro žaidimai (roguelite pvz., Balatro) arba tie, kurie skatina dažną prisijungimą (Gacha žaidimai kaip Genshin Impact) gali skatinti priklausomybės simptomus, kurie skatintų mažiau galvoti apie darbus, o daugiau apie tuos žaidimus.
  2. Kitiems tai iššauga į priklausomybe kad negali dėliotis laiko darbams po žaidimų
  3. Gali pavargti akys ko pasekoje taps sunku dirbti
  4. stresas
  5. yra sunku susikaupti
  6. stresas!
  7. priklausomybe
  8. Blogi rezultatai ir nerimas
  9. irzlumas, nerimas. Neigiami rezultatai darbe.
  10. blogesnė nuotaika
…Daugiau…

Kaip manote, kokį teigiamą poveikį jūsų darbui ateityje gali turėti kompiuteriniai žaidimai?

  1. Kai kurie žaidimai, kurių tikslas yra pasakoti istorijas, padeda su psichologinių problemų sprendimais. Per Baldur's Gate 3 egzistuoja veikėjų istorijos, kurių išgirdimas iki galo leidžia geriau pačiam įsivaizduoti, kaip panašias problemas galėčiau spręsti pats.
  2. Padeda vystiti loginį mastymą, kitų kalbų žinias, padeda lavinti bendravimo įgudžius introvertams ir pradėti vesti pokalbį realybėje
  3. atsipalaidavimas
  4. strateginis mąstymas.
  5. lavina igudzius
  6. Gal kurybiskumas didesnis
  7. Nežinau
  8. Išlavins kritinį ir loginį mąstymą
  9. geresne nuotaika
  10. neturiu nuomones
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą