Tarptautinės jaunimo organizacijos "AIESEC" išorinės komunikacijos veiksmingumas - kopija

Esame trečio kurso Kūrybinių industrijų programos studentės ir kelios iš mūsų atstovauja tarptautinę jaunimo organizaciją "AIESEC". Šia anketa norėtume sužinoti Jūsų nuomonę apie organizacijos matomumą, reklamą ir komunikaciją, kurią matote ar galbūt net patiriate patys. Anketos atsakymus naudosime tik specialiam universitetinio darbo tyrimui, todėl anketa yra anoniminė Jūsų patogumui. Iš anksto dėkojame!

Tarptautinės jaunimo organizacijos "AIESEC" išorinės komunikacijos veiksmingumas - kopija
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis (Pažymėkite)

2. Jūsų amžius (Įrašykite)

3. Jūsų tautybė (Įrašykite)

4. Jūsų išsilavinimas (Pažymėkite)

5. Jūsų pajamos vienam šeimos nariui per mėnesį (Pažymėkite)

6. Iš kur žinote organizaciją „AIESEC“? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

7. Ką manote apie organizacijos reklamą? (Pažymėkite)

8. Ką galvojate apie „AIESEC“ siūlomas stažuotes?

9. Kuris organizacijos išorinės komunikacijos būdas Jums atrodo informatyviausias? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

10. Ką apie organizaciją esate girdėję iš draugų, pažįstamų? (Pažymėkite)

11. Prašau įvertinti kiekvieną teiginį, kiek su juo sutinkate, kiek nesutinkate, kalbant apie „AIESEC“ organizacijos išorinės komunikacijos tobulinimą:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tobulėjanti „AIESEC“ išorinė komunikacija skatintų organizacijos siūlomo produkto paklausos augimą.
Organizacijos išorinė komunikacija yra neefektyvi, nes jos nariai neieško naujų pristatymo ir komunikavimo idėjų.
Studentai labiau pasitiki kitomis organizacijomis (Erasmus, ESN ir kt.)

12. Kokių idėjų galėtumėte pasiūlyti organizacijos išorinės komunikacijos tobulinimui? (Įrašykite)

13. Kas Jus labiausiai demotyvuoja rinktis „AIESEC“ produktą? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

14. Prašau įvertinti kiekvieną teiginį, kiek su juo sutinkate, kiek nesutinkate, kalbant apie „AIESEC“ organizacijos išorinės komunikacijos/reklamos matomumą ir dažnumą:

DažnaiRetkarčiaisNiekadaTokie nevykstaNežinau
Universiteto fakultetuose, kiemeliuose matau „AIESEC“ produktų reklamas
Universitete, kavinėse, valgyklose, viešoje erdvėje matau iškabintus „AIESEC“ plakatus, matomoje vietoje padėtas skrajutes
Matau, kaip „AIESEC“ nariai pristato organizacijos siūlomus produktus įvairiuose fakultetuose, daro informacinius stendus.

15. Ar esate naudoję „AIESEC“ internetinį puslapį www.aiesec.lt? (Pažymėkite) (Jei nesate naudoję puslapio, pereikite prie 17 klausimo)

16. Įvertinkite „AIESEC“ internetinį puslapį:

17. Prašau įvertinti kiekvieną teiginį, kiek su juo sutinkate, kiek nesutinkate, kalbant apie „AIESEC“ organizacijos narių išorinę komunikaciją ir jų reprezentatyvumą, pristatant ir reklamuojant „AIESEC“:

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
„AIESEC“ organizacijos nariai produkto pristatymuose visada šypsosi, yra mandagūs ir gerai nusiteikę
„AIESEC“ organizacijos nariai atsako į visus Jums rūpimus klausimus ir bando spręsti iškilusias problemas
„AIESEC“ organizacijos nariai teigiamai atsiliepia apie organizaciją ir jos siūlomus produktus

18. Ką esate girdėjęs apie „AIESEC“ siūlomų stažuočių projektų kokybę? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

19. Kokiu atveju/kokiomis aplinkybėmis rinktumėtės „AIESEC“ vietoje kitų organizacijų? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

20. Ar žinote „AIESEC“ organizacijos kontaktus? (Pažymėkite) (galimi keli variantai)

21. Įvertinkite „AIESEC“ organizaciją: