Švyturio prekės ženklas

Esame KTU socialinių mokslų fakulteto studentai ir atliekame marketingo tyrimą bakalauriniam darbui siekdami išsiaiškinti vartotojų suvokimą apie „Švyturio“ prekės ženklo pozicionavimą. Mums svarbi Jūsų nuomonė, todėl maloniai prašome atsakyti į pateiktus klausimus. Prašome atsakyti į klausimus, jeigu tikrai esate alaus vartotojas. Dėkojame už atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiomis situacijomis dažniausiai vartojate alų?

2. Ar rinkdamiesi alų teikiate pirmenybę žinomam prekės ženklui?

3. Ar pasitikite naujais rinkoje pasirodžiusiais alaus prekės ženklais?

4. Ar ilgai renkatės kokį alaus gėrimą nusipirkti?

5. Išvardinkite Jums žinomus alaus prekės ženklus, siūlomus Lietuvoje:

6. Kokio gamintojo alų dažniausiai rinkotės paskutiniuosius tris mėnesius?

7. Nustatykite žemiau pateiktų alaus prekės ženklų savybių pasirinkimą pagal svarbą.

7.1. Gamybos technologija

7.2 Prekės ženklo žinomumas

7.3 Aukšta kokybė

7.4 Gera kaina

7.5 Patraukli reklama

7.6 Asortimento įvairovė

7.7 Alaus stiprumas

7.8 Alaus tūrių įvairovė

7.9 Paprastumas naudojant

7.10 Priedai, akcijos

8. Nustatykite žemiau pateiktų prekės ženklų pasirinkimą pagal svarbą.

8.1 Švyturys

8.2 Utena

8.3 Kalnapilis

8.4 Carlsberg

8.5 Horn

8.6 Tauras

8.7 Fortas

8.8 Gubernija

9.1 Rinkos lyderis

9.2 Rinkos oponentas, varžovas

9.3 Inovatorius (pateikiantis naujoves)

9.4 Vietinis

9.5 Regioninis / pasaulinis

9.6 Rinkos niša (išskirtinis joje)

9.7 Aktyvus / draugiškas

9.8 Pasyvus

10.1 Ko gero geriausias alus pasaulyje

10.2 Vyrų yra ir jie renkasi...

10.3 Geriausia, ką turime

10.4 Gera mintis

10.5 Už tai, kad lietuviai tokie svetingi

10.6 Vyrų alus pelnytai

10.7 Atradimų skonis

10.8 Taip paprasta būti kartu

10.9 Skonis, kuriuo pasitiki

10.10 Tik tai, kas tikra

11. Kokia Jūsų nuomonė apie Švyturio prekės ženklą?

12. Pasirinkite vieną ats., kuris labiausiai atitinka Jus kaip Švyturio prekės ženklo vartotoją

13. Kas Jus paskatino pirkti Švyturio alų? (Galimi keli atsakymai)

14. Įvertinkite Švyturio prekės ženklo savybių panaudojimą.

14.1 Gamybos technologija

14.2 Prekės ženklo žinomumas

14.3 Aukšta kokybė

14.4 Gera kaina

14.5 Patraukli reklama

14.6 Asortimento įvairovė

14.7 Alaus stiprumo įvairovė

14.8 Alaus tūrių įvairovė

14.9 Paprastumas naudojant

14.10 Butelio dizainas

14.11 Priedai akcijos

15. Kokias asociacijas Jums kelia Švyturio prekės ženklas?

16. Kokios informacinės priemonės Jus skatina rinktis Švyturio prekės ženklą?

17. Ką atsimenate iš matytų Švyturio alaus reklamų?

18. Ar reklaminės kampanijos priemonės atitinka tikrąją Švyturio prekės ženklo poziciją?

19. Jūsų amžius

20. Jūsų lytis

21. Jūsų šeimyninė padėtis

22. Jūsų užsiėmimas

23. Jūsų pomėgiai (galimi keli atsakymai)