Sveikatingumo ir spa paslaugos

Šio tyrimo tikslas - sužinoti, kokie veiksniai padeda užsitrinti vartotojų lojalumą teikiant sveikatingumo ir spa paslaugas. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

1. Ar lankotės sveikatingumo ir spa centruose?

2. Dėl kokių priežasčių nesilankote sveikatingumo ir spa centruose? (Atsakę pereikite prie 11 kl.)

  1. Brangu
  2. brangu
  3. brangu
  4. brangu
  5. nėra poreikio

3. Kaip dažnai lankotės sveikatingumo ir spa centruose?

4. Ar dalyvaujate spa ir sveikatingumo centrų kuriamose lojalumo programose?

5. Kokiose lojalumo programose dalyvaujate?

    6. Sveikatingumo ir spa centrų lankymo priežastys. Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkamą atsakymą.

    7. Pažymėkite, kaip atitinkamos paslaugos tenkina Jūsų poreikius.

    8. Įvertinkite, kaip, Jūsų nuomone, žemiau išvardinti veiksniai lemia vartotojų lojalumą.

    9. Ką, Jūsų nuomone, reikėtų keisti, siekiant padidinti vartotojų lojalumą? (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

    10. Kiek, Jūsų nuomone, padidėtų sveikatingumo ir spa centrų pajamos, atsižvelgus į išvardintus veiksnius?

    11. Kaip galėtų padėti plėtoti sveikatingumo ir spa veiklą: Vyriausybė, savivaldybės ir privačios įmonės.

    1. Nežinau
    2. 2
    3. Neturiu nuomonės
    4. savo parama
    5. del kokiu priezasciu jos iskirtinai turetu pradeti spa ir sveikatingumui.
    6. nežinau
    7. Vyriausybė galėtų mažiau reglamentuoti šias paslaugas, kad jų įsteigimas galėtų būti paprastesnis; savivaldybės - galėtų skirti finansavimą; privačios įmonės - reklamuoti šias paslaugas.
    Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą