Švedijos šalies prekės ženklas ir Lietuvos turizmo prekės ženklas

Sveiki, ši anketa sukurta siekiant išsiaiškinti koks yra žmonių požiūris apie šalies prekės ženklo efektyvumą, naudingumą ir kitus aspektus. Pasirinktos dvi šalys- Švedija ir Lietuva, kurių prekės ženklus norima aptarti ir sužinoti respondentų nuomonę apie juos. 

Iš anksto dėkojame už Jūsų skirtą laiką pildant anketą!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius:  ✪

2. Ar esate anksčiau matę Švedijos šalies prekės ženklą?  ✪

3. Ar esate anksčiau matę Lietuvos turizmo prekės ženklą?  ✪

4. Jei esate matę Švedijos šalies prekės ženklą, įvertinkite jį (1- labai prastas įvertinimas, 2- vidutiniškas įvertinimas, 3- labai geras įvertinimas):

123
Prekinio ženklo vizualinis patrauklumas
Gebėjimas išsiskirti iš kitų prekinių ženklų
Efektyvumas (pavyzdžiui, gebėjimas pritraukti į šią šalį didesnę dalį turistų)

5. Jei esate matę Lietuvos turizmo prekės ženklą, įvertinkite jį (1- labai prastas įvertinimas, 2- vidutiniškas įvertinimas, 3- labai geras įvertinimas):

123
Prekinio ženklo vizualinis patrauklumas
Gebėjimas išsiskirti iš kitų prekinių ženklų
Efektyvumas (pavyzdžiui, gebėjimas pritraukti į šią šalį didesnę dalį turistų)

6. Ar šalies ir turizmo prekės ženklas daro įtaką Jūsų pasirinkimui vykti atostogauti į tą šalį? ✪

7.Jei šalies prekės ženklas NEDARO įtakos pasirinkimui ten vykti, kokie veiksniai nulemia Jūsų pasirinkimą vykti atostogauti į tam tikrą šalį?