Studentų mokymosi ypatumai

Esu Indrė Medišauskaitė, ketvirto kurso VDU psichologijos studentė. Kviečiu dalyvauti tyrime apie mokymosi veiklos ypatumus ir sąsajas su savęs vertinimu bei suvokimu. Nuoširdžiai prašau Tavo pagalbos atsakant į pateiktus klausimus. Duomenys bus analizuojami ir aptariami apibendrintai.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Tavo lytis ✪

Tavo amžius ✪

Įstaiga, kurioje studijuoji ✪

Kursas, kuriame studijuoji ✪

Studijų kryptis ✪

Jei prieš tai buvusiame klausime pasirinkai atsakymą "Kita", įrašyk savo variantą.

Teiginiai: ✪

Žemiau pateikti teiginiai, kuriais žmonės apibūdina save. Perskaitęs kiekvieną iš jų, nuspręsk, kiek jie tau yra būdingi ir pažymėk savo atsakymą skalėje nuo "visiškai nebūdinga" iki "labai būdinga".
Visiškai nebūdingaDažniau nebūdinga, nei būdingaNeutraluDažniau būdinga, nei nebūdingaVisiškai būdinga
Dažnai pastebiu, kad atlieku darbus, kuriuos ketinau atlikti daug anksčiau.
Nepradedu daryti užduočių iki tol, kol jas jau reikia pristatyti.
Kai pasinaudoju knyga iš bibliotekos, grąžinu ją iškart, nesvarbu, koks jos grąžinimo terminas.
Kai ryte jau laikas keltis, dažniausiai iš lovos išlipu iš karto, be didelių pastangų.
Parašytas laiškas gali gulėti ant stalo dienų dienas, kol jį išsiunčiu.
Dažniausiai iš karto atsakau į praleistus telefono skambučius.
Kartais pastebiu, kad netgi paprasti darbai, kuriems nereikia didelio pasiruošimo ir pastangų, man užtrunka pakankamai ilgai.
Paprastai priimu sprendimus kiek įmanoma greičiau.
Paprastai delsiu pradėti darbą, kurį turiu atlikti.
Dažniausiai turiu skubėti, kad spėčiau atlikti užduotį laiku.
Kartais pagaunu save darant kažką paskutinę minutę, kai jau ruošiuosi kur nors išeiti.
Ruošdamasi(s) kokiam nors galutiniam terminui, dažnai švaistau laiką darydama(s) kitus dalyku.
Mėgstu anksčiau išeiti į susitikimą.
Dažniausiai pradedu užduotį iškart po to, kai ji būna paskirta.
Dažnai pabaigiu užduotis anksčiau nei reikia.
Atrodo, kad visada perku gimtadienio ar Kalėdų dovanas paskutinę minutę.
Paprastai perku net ir būtiną daiktą paskutinę minutę.
Paprastai padarau visus tai dienai planuotus darbus.
Nuolat kartoju „Padarysiu tai rytoj“.
Paprastai pasirūpinu visais darbais, kuriuos turiu padaryti, prieš pradėdama(s) ilsėtis vakare.

Teiginiai: ✪

Perskaityk teiginius ir iš keturių galimų atsakymų variantų pasirink vieną, kuris geriausiai Tau tinka.
Visiškai nesutinkuNesutinkiSutinkuVisiškai sutinku
Jei labai stengiuosi, visuomet galiu išspręsti sudėtingas problemas.
Jei kas nors man prieštarauja, aš vis tiek žinau, kaip pasiekti savo.
Man lengva išsikelti tikslus ir juos pasiekti.
Aš esu įsitikinęs (-usi), kad galėsiu efektyviai veikti netikėtose situacijose.
Turiu gebėjimų įveikti nenumatytus sunkumus.
Aš galiu išspręsti daugumą problemų, jei dedu pakankamai pastangų.
Susidūręs(-usi) su sunkumais išlieku ramus(-i), kadangi pasitikiu savo gebėjimais spręsti problemas.
Kai susiduriu su problema, aš paprastai randu kelis jos sprendimo būdus.
Kai turiu rūpesčių, dažniausiai galvoju, kaip juos išspręsti.
Aš galiu susitvarkyti beveik su visais sunkumais, su kuriais susiduriu.

Teiginiai: ✪

Jei manai, kad teiginys Tau visiškai tinka, pažymėk 7, jei visiškai netinka - 1.Kuo vertinimas arčiau 7, tuo labiau teiginys Tau tinka.
1234567
Esu tikra(s), kad gausiu gerus studijuojamų dalykų įvertinimus.
Esu tikra(s), kad galiu suprasti net ir pačią sunkiausią mokomąją medžiagą, kuri pateikiama studijuojamuose dalykuose.
Esu tikra(s), kad galiu suprasti pagrindinių idėjų, koncepcijų, kurios dėstomos paskaitose, esmę.
Esu tikra(s), kad galiu suprasti net ir sudėtingiausią medžiagą, kurią pateikia dėstytojai per paskaitas.
Esu tikra(s), kad galiu puikiai atlikti užduotis ir testus pateiktus studijuojamuose dalykuose.
Paskaitose aš tikiuosi pasirodyti puikiai.
Esu tikra(s), kad galiu įsisavinti įgūdžius, kurių mane moko paskaitose.
Atsižvelgdama(s) į studijuojamų dalykų sudėtingumą ir savo sugebėjimus, aš manau, kad man vis tiek pasiseks.

Kiekvienai iš žemiau pateiktų veiklų pažymėk laipsnį, kuriuo ją atidėlioji ar delsi atlikti. Tuomet Įvertink kiekvieną veiklą ir pažymėk laipsnį, kuriuo jauti, kad tos veiklos atidėliojimas Tau yra problema. Galiausiai pažymėk laipsnį, kuriuo norėtum sumažinti savo polinkį atidėlioti kiekvieną iš šių veiklų.

Į žemiau pateiktą eilutę nieko įrašyti nereikia.

I. DARBO SU NUSTATYTU TERMINU RAŠYMAS (kursinis darbas, namų darbas, referatas ir pan.). Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪

II. MOKYMASIS EGZAMINAMS. Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪

III. KASSAVAITINIŲ MOKYMOSI UŽDUOČIŲ ATLIKIMAS (susipažinimas su būsimų paskaitų medžiaga, dėstytojų paskirtų užduočių atlikimas). Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪

IV. SU STUDIJŲ ADMINISTRAVIMU SUSIJUSI VEIKLA (įvairių prašymų pildymas , registravimasis į paskaitas, pažymėjimo gavimas/pratęsimas ir pan.). Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪

V. DALYVAVIMO REIKALAUJANČIOS UŽDUOTYS (susitikimas su savo darbo vadovu, dalyko dėstytoju ir pan.). Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪

VI. SU TAVO MOKYMOSI ĮSTAIGA SUSIJUSI VEIKLA (dalyvavimas neprivalomoje veikloje, įvairiose viešose paskaitose, studentų organizacijose ir pan.). Kokiu laipsniu atidėlioji šią veiklą? ✪

Kokiu laipsniu šios veiklos atidėliojimas Tau yra problema? ✪

Kiek nori sumažinti savo polinkį atidėlioti šią veiklą? ✪